05
شنبه 27 شهریور 1400
شماره 8317
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قیمت پنیر پیتزا از ۱۰۰هزار تومان گذشت

مشاهدات میدانی خبرنگاران همشهری نشان می‌دهد قیمت پنیرهای آشپزی به مرز‌های عجیب و غریبی رسیده است
سوپرمارکت
قیمت پنیرهای آشپزی به‌طور سرسام‌آوری افزایش یافته است. به گزارش همشهری، نگاهی به قیمت محصولات لبنی مخصوص آشپزی، به‌ویژه پنیرهای غیرصبحانه، نشان می‌دهد که قیمت انواع این پنیرها به‌شدت بالا رفته و به‌طور مثال؛ هر کیلو پنیر پیتزا موزارلا که پرمصرف‌ترین نوع این پنیرهاست، از ۱۰۰هزار تومان فراتر رفته است.
این روزها در بازار لوازم خانگی، بسیاری از تولید‌کنندگان خود به عرصه پیش‌فروش محصولاتشان، آن‌هم با دریافت پیش‌پرداخت از عمده‌فروشان، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مجازی روی آورده‌اند.

چرا وام‌های مسکن جذاب نیست؟

چرا وعده وام‌های 480میلیونی و یک‌میلیاردی به مذاق افکار عمومی خوش نیامد؟
مسکن
بازار متشنج مسکن، تقاضای مصرفی را به گوشه رینگ برده و تمام راه‌ها را برای خانه‌دارشدن بسته است؛ در این شرایط، تسهیلات خرید مسکن با همان ایرادهای قبلی ازجمله دوره بازپرداخت کم و مبلغ اقساط بالا، افزایش پیدا کرده. به باور کارشناسان این نوع وام در بهترین حالت می‌تواند به تقاضای سرمایه‌گذاری کمک کند.
کاهش قیمت 8قلم میوه و صیفی در میادین

کاهش قیمت 8قلم میوه و صیفی در میادین

انواع سیب، انگور و موز ارزان شد
قیمت 8قلم میوه و صیفی در میادین میوه و تره‌بار تهران کاهش یافت. به گزارش همشهری، نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد، قیمت بیشتر اقلام عرضه شده از نوع میوه و صیفی بدون تغییر مانده، اما بعضی از اقلام نسبت به هفته‌های قبل کاهش قیمت داشته‌اند.
چگونگی خرید برنج از بورس‌کالا
چگونگی خرید برنج از بورس‌کالا
همه دارندگان کد سهامداری می‌توانند، برنج مورد نیازشان را از بورس‌کالا بخرند، البته متقاضیان دریافت برنج از انبار باید حداقل ۱۰۰کیلوگرم برنج را خریده باشند
امسال با آغاز معاملات گواهی سپرده برنج در بورس‌کالا، امکان مبادله برنج برای خریداران خرد هم در این بازار فراهم شده است.