• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 27 شهریور 1400
کد مطلب : 140765
+
-

روز بدون مسابقه جذاب

لیگ‌های اروپایی دست‌کم امروز هیجان زیادی برای فوتبال‌دوستان ندارند

بعد از مسابقات جذاب هفته اول لیگ قهرمانان اروپا، در برنامه این هفته لیگ‌های اروپایی، بازی‌های هیجان‌انگیز چندانی دیده نمی‌شود؛ به‌ویژه در برنامه امروز.

  لیگ برتر
هفته پنجم لیگ برتر از دیشب با بازی نیوکاسل و لیدز آغاز شد. در انگلیس مهم‌ترین دیدار هفته فرداشب بین چلسی و تاتنهام برگزار می‌شود که داربی جذابی باید باشد، با 2 قدرت دفاعی لیگ. رونالدوفن‌ها و هواداران منچستریونایتد باید تا ساعت17:30 فردا برای تماشای بازی این تیم برابر وستهم صبر کنند. ساعت16 امروز سامان قدوس با برنتفورد که با یک‌برد، 2‌تساوی و یک باخت در کمرکش جدول به‌سر می‌برد، در زمین ولوز بازی دارد. بازی ساعت21 هم چنگی به دل نمی‌زند و مصاف استون‌ویلا و اورتون نباید مخاطب زیادی داشته باشد. لیورپول و کریستال‌پالاس، منچستر‌سیتی و ساوتهمپتون و نوریچ و واتفورد که کم‌بیننده‌ترین بازی این هفته به‌حساب می‌آید، بازی‌های 18:30 امروز هستند. گواردیولا در برد 6 بر 3 من‌سیتی مقابل لایپزیش برای سیصدمین‌‌بار روی نیمکت این تیم نشست؛ ۲۱۹‌برد، ۴۵‌شکست، ۳۶‌تساوی، ۷۳۱‌گل زده، ۲۴۵‌گل خورده، 3‌قهرمانی لیگ برتر، یک‌جام‌حذفی، 4‌جام اتحادیه و 2‌جام خیریه کارنامه پپ در سیتی بوده است. این هفتصدوپنجاهمین مسابقه‌ای بود که او روی نیمکت یک تیم می‌نشست؛ کسب ۵۴۶برد (۷۲.۸ درصد) آمار رؤیایی او در دوران مربیگری‌اش بوده است.

  لالیگا
در لالیگا هم امروز خبری نیست. اتلتیکو با بیلبائو در ساعت18:30 شاید بازی خوبی از آب در‌بیاید. هواداران اتلتیکو مادرید در بازی این تیم مقابل پورتو آنتوان گریزمان را هو کردند و نشان دادند که از رفتن ناگهانی‌اش 2سال قبل به بارسلونا هنوز دلخورند. رئال فرداشب در زمین والنسیا به میدان می‌‌رود و بارسلونا 24ساعت دیرتر و دوشنبه‌شب از گرانادا پذیرایی می‌کند تا بلکه بتواند طعم تلخ شکست خانگی تحقیرآمیز از بایرن‌مونیخ را بشوید و ببرد. بارسا به‌خاطر تعویق بازی مقابل سویا یک مسابقه کمتر از صدرنشینان دارد. وضعیت بارسا خیلی خوب بود، پدری و آلبا را هم سه چهار هفته به‌دلیل مصدومیت از دست داد.

  سری‌آ
هفته چهارم سری‌آ هم از دیشب با بازی ساسولو و تورینو آغاز شد. امروز ساعت20:30 اینتر میزبان بولونیا خواهد بود و 2بازی دیگر اهمیتی ندارد. گل بازی‌های این هفته فرداشب ساعت23:15 بین یوونتوس و میلان در تورین خواهد بود. یووه تنها یک‌امتیاز دارد و میلان برای دومین فصل پیاپی و اولین‌بار در تاریخ خود هر 3بازی ابتدایی فصل را برده است.

  بوندس‌لیگا
آلمانی‌ها هم انتظار بازی بزرگی را نمی‌کشند. بایرن‌مونیخ طبق معمول ساعت18 بازی می‌کند و میزبان بوخوم است. دورتموند فردا مقابل یونیون برلین و ولفسبورگ صدرنشین برابر فرانکفورت قرار می‌گیرند؛ همین!

  لیگ یک
آنهایی که فوتبال را در چند سال اخیر پیگیری می‌کنند و مسی‌فن‌ها چشم‌شان دنبال نتایج این لیگ است. پاری‌سن‌‌ژرمن که محبوب پلی‌استیشن‌بازهاست، فرداشب در یک دیدار حساس به مصاف لیون می‌رود. پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان خیلی بد شروع کرد و مقابل کلاب‌بروخه بلژیک به دردسر افتاد و تن به تساوی داد. بلافاصله پس از سوت پایان آن مسابقه شایعه‌هایی درباره برکناری پوچتینو از سمت سرمربیگری این تیم راه افتاد و محمد الکعبی که خبرنگار نزدیک به باشگاه است، عکسی از زیدان را توییت کرد. معمولا پیش‌بینی‌های او درست از کار درمی‌آید. هواداران هم در شبکه‌های اجتماعی از این شایعه و آمدن زیدان استقبال کرده‌اند. اگر زیدان بیاید، شاید امباپه هم به تمدید قرارداد رضایت بدهد. ترکیب راموس، مسی، امباپه، نیمار و زیدان ترکیبی رؤیایی خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید