• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 30 شهریور 1399
کد مطلب : 110646
+
-

نکته بازی

کی نوبت تراکتور می‌شود؟
علیرضا منصوریان با همان استایل خاص خودش در تبریز ظاهر شد و هدایت تراکتور را پذیرفت. جملات درست و غلط او و مخصوصا اشتباه عجیبش در مورد زادروز استاد شهریار به سرعت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و بازتاب وسیعی پیدا کرد. با این حال جنجال واقعی مربوط به صفحه اینستاگرام آقای مربی بود؛ جایی که او تمامی تصاویر مربوط به استقلال را پاک کرد تا مثلا با هویت مستقل راهی تبریز شود. شبیه این کار را قبلا فرشاد احمدزاده هنگام مذاکره با استقلال کرده بود. خب البته فرشاد قصد داشت به رقیب سنتی پرسپولیس ملحق شود و رفتار او به اندازه منصوریان عجیب نبود. حالا پرسش اینجاست که چه زمانی نوبت به پاک کردن تصاویر مربوط به تراکتور خواهد رسید؟ بالاخره مربیان مدام تیم عوض می‌کنند و نمی‌شود هر جا که رفتند، خاطرات قدیمی را محو کنند. نه؟

بنده‌خدا نامجو مطلق
وسط تجمع و اعتراض هواداران استقلال و تلاش شبانه‌روزی باشگاه برای تعیین سرمربی جدید، تنها چیزی که ظاهرا اهمیت ندارد، آرامش تیم در قطر است؛ اینکه بنده‌خدا مجید نامجومطلق در چنین شرایط حساسی هدایت استقلال را به‌دست گرفته و حقش است که کمی محترم شمرده شود. استقلال از امروز باید پروژه آسیایی‌اش را شروع کند. با توجه به انصراف الوحده، آبی‌ها شانس زیادی برای صعود دارند. آنها اگر بالا بروند به صعودکنندگان گروه الهلال خواهند خورد؛ تیمی که یک فوج کرونایی دارد و شرایطش اصلا خوب نیست. پس استقلال شانس بالایی برای پیشروی دارد، اما هیچ‌کس به نامجو احترام نمی‌گذارد و حاضر نیست برچسب «موقت» را برای یک لحظه از روی نام این مربی بردارد. آمدیم و مطلق تیمش را تا نیمه‌نهایی یا فینال برد؛ در این صورت آیا بابت رفتارهای این مدت، خجل و پشیمان نخواهید شد؟

شما فعلا این یکی را نگه دار!
در روزهایی که مدیران استقلال در به در دنبال مربی چند صد هزار دلاری هستند و با امثال استراماچونی و الکس نوری مذاکره می‌کنند، شیخ دیاباته در همان خاک قطر این باشگاه را تهدید کرده که اگر مطالبات معوقه‌اش را دریافت نکند، قراردادش را فسخ خواهد کرد. شیخ که جان به لب شده، حتی اولتیماتوم 48ساعته هم به باشگاه داده؛ مهلتی که تا زمان انتشار این مطلب به پایان رسیده و طبیعتا آخرین سکانس از داستان‌های بدعهدی باشگاه با بازیکنان خارجی‌اش نخواهد بود. سؤالی که الان برای ما به‌وجود می‌آید این است که وقتی باشگاه پول نقد ندارد به دیاباته بدهد و او را در حساس‌ترین شرایط ممکن راضی نگه دارد، چطور قصد جذب سرمربی خارجی را دارد؟ اصلا فرض کنید استراماچونی درجا پیشنهاد استقلال را می‌پذیرفت و پیش‌قسط می‌خواست؛ از کجا قرار بود بیاورید؟





 

این خبر را به اشتراک بگذارید