13
دو شنبه 13 اسفند 1397
شماره 7617
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«وزیر بارسلونی» نداریم، نداریم!

یادداشت یک
​​​​​​​شنبه‌شب بارسلونا سومین ال‌کلاسیکوی فصل را هم از رئال مادرید برد تا یک گام بلند به سمت قهرمانی در لالیگا نزدیک شود.
ویژه
یونس حسنلو،از سوارکاران قدیمی و مربیان باتجربه سوارکاری ایران که در مجموعه اسبدوانی نوروزآباد به آموزش سوارکاران جوان مشغول است از آینده اسبدوانی و سوارکاری ایران بیمناک است و می‌گوید که با وضعیت موجود، به هیچ وجه نمی‌توان به آینده امیدوار بود.
برانکو بموقع ترکیب تیمش را شناخت
به‌نظر می‌رسد سازمان لیگ در جهت احترام به افکار عمومی هر چه سریع‌تر باید نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقات را جمع کند...
بالا رفتن قیمت سکه در بازار باعث شد که آیین‌نامه تجلیل از قهرمانان ورزشی مورد بازنگری قرار گیرد. مهم‌ترین تغییر حذف سکه است
نگاهی به درگیری‌های منجر به محرومیت چند سال اخیر فوتبال ایران/هیچ‌کس تصور نمی‌کرد گادوین منشا ظرف چند هفته از فهرست خروج پرسپولیس به صفحه اول روزنامه‌ها برسد.
مهدی ترابی چرخید و چرخید تا در پست عالیشاه آرام گرفت/برانکو ایوانکوویچ آن‌قدر مهدی ترابی را در ترکیب تیمش چرخاند تا بالاخره جای مناسب را برای او پیدا کرد.

دقیقه‌ها حرف می‌زنند

درباره دقایق مهمی که سوژه تشویق‌های فوتبالی شده‌اند
تیتر یک
تا امروز روش‌های زیادی برای کمک به روند قانونی ورود بانوان به استادیوم‌های ایران درنظر گرفته شده است.
پوست‌اندازی قوی سپید

پوست‌اندازی قوی سپید

2شکست خانگی در ال‌کلاسیکوها رئال را به سمت دگرگونی پیش می‌برد/سرانجام بارسلونا در دوران مسی موفق شد سلطه 87ساله رئال در ال‌کلاسیکوها را از بین ببرد. حالا تعداد بردهای بارسا یکی بیشتر یعنی 96برد مقابل 95باخت و 91تساوی است.
مازادی که تیتر یک شد!
مازادی که تیتر یک شد!
گادوین منشا؛ از فراموشی تا حواشی
در فوتبالی که بخشی از مهم‌ترین تصمیم‌ها و واکنش‌ها را از شبکه‌های اجتماعی وام می‌گیرد، بیش از حد بزرگ‌شدن یک درگیری در فضای خارجی یک استادیوم، تجربه چندان عجیبی نخواهد بود.
پرسپولیس روز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. سرخپوشان به‌عنوان نایب قهرمان آسیا به‌دنبال این هستند تا این فصل بتوانند به قهرمانی آسیا دست پیدا کنند...
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
الزورا سابقه بازی با ایرانی‌ها را دارد اما 24سال از لیگ قهرمانان دور بوده است
اینفانتینو تغییراتی اساسی در قوانین فوتبال اعمال کرد
حکم کمیته اخلاق در مورد محرومیت موقت گادوین منشا و علیرضا حقیقی سر و صدای زیادی به‌پا کرد.