• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49673
+
-

پوست‌اندازی قوی سپید

پوست‌اندازی قوی سپید

سرانجام بارسلونا در دوران مسی موفق شد سلطه 87ساله رئال در ال‌کلاسیکوها را از بین ببرد. حالا تعداد بردهای بارسا یکی بیشتر یعنی 96برد مقابل 95باخت و 91تساوی است. از وقتی مسی در سال2004به تیم آمده 23ال‌کلاسیکو در برنابئو انجام شده که 13بار آن را بارسلونا برده این در حالی است که پیش از او بارسا کلا 13برد در 74مسابقه در این زمین داشت. این درست که مسی در ال‌کلاسیکوهای امسال هیچ گلی نزده و تنها یک ضربه به سمت دروازه رئال زده، اما او همچنان با 26گل بهترین گلزن تاریخ ال‌کلاسیکوهاست و از نظر تعداد بازی هم یکی کمتر از راموس و 41بازی انجام داده است.
  2باخت پیاپی در 72ساعت در برنابئو، ممکن است آینده رئال‌مادرید را دستخوش تغییراتی اساسی کند. مورینیو که در کنار زیدان تنها مربیان تاریخ بودند که ظرف 3 روز موفق به پیروزی در ال‌کلاسیکو شدند، موضعی معنادار درباره این 2 شکست گرفته و گفته: «همه شکست می‌خورند امروز می‌بری، فردا می‌بازی. فوتبال همین است؛ اما وقتی رئال می‌بازد همه خوشحال می‌شوند چون رئال بهترین است.» این اظهارنظر حاوی یک خبر است؛ مورینیو به‌زودی برای بار دوم هدایت رئال مادرید را در دست خواهد گرفت. این در حالی است که پوچتینو هم که به‌نظر می‌رسد از وضعیت فعلی خود در لندن خوشحال نیست همچنان شانس حضور روی نیمکت رئال را دارد اما آزاد کردن او از تاتنهام 46.5میلیون یورو برای فلورنتینو پرس هزینه در برخواهد داشت. سولاری در 10بازی خانگی در برنابئو 5بار باخته! او رفتنی است.
  بعد از سال‌ها ممکن است پرس راضی شود یک مهاجم نوک بخرد. آمار ضعیف گلزنی بنزما در بازی‌های بزرگ راه را برای یک مهاجم تراز اول باز کرده است. کریم در 4بازی مقابل بارسا، 2بازی با اتلتیکو، 2 بازی با سویا، بازی با بتیس، والنسیا و بیلبائو هیچ گلی نزده است.
  کروس کم‌کم باید به نیمکت‌نشینی عادت کند. او که در مصاحبه آخر خود گفته هرگز مربی نمی‌شود چون می‌خواهد دست از سفر بردارد و در خانه بنشیند، حالا باید به نشستن روی نیمکت هم عادت کند. با بازگشت خامس یا خرید احتمالی دیبالا این بازیکن آلمانی می‌تواند بیشتر استراحت کند.
  بیل هم رفتنی است. او که قرار بود جای رونالدو را در ترکیب پر کند، حتی جای خودش را هم نتوانسته پر کند. او موقع تعویض به‌شدت هو شد و شنیده شده که پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کرده است. رئال او را به منچستریونایتد پیشنهاد کرده که این می‌تواند فتح بابی برای مذاکره با رشفورد هم باشد.
  پرس با درخشش رگیلون و خرید احتمالی جونیور فریپو از بتیس راضی خواهد شد با مبلغ 40میلیون یورو مارسلو را به یوونتوس واگذار کند. یک مدافع مرکزی هم در فصل آینده باید به ترکیب اضافه شود.
به‌نظر می‌رسد سیاست جوانگرایی پرس هنوز جواب نداده و با وجود ظهور پدیده‌هایی مثل رگیلون، والورده، یورنته و وینیسیوس، یک ستاره در تابستان خریداری شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید