13
یکشنبه 25 آذر 1397
شماره 7553
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مادر باش، نه زن‌بابا!

یادداشت
اینستاگرام  کارلوس کی‌روش همچنان شبیه توپخانه‌ای است که وقت و بی‌وقت، دوست و دشمن را نوازش می‌کند و حاشیه و بحران کاذب می‌سازد.
ویژه
ماهینی و جلال حالا نمک‌گیر کانون هواداران شده‌اند؟
با بالا رفتن تب اعتراض به داوری در فوتبال ایران، خیلی‌ها خواهان استفاده از کمک‌داور ویدئویی یا VAR شده‌اند. این تکنولوژی که در جام‌جهانی از سوی فیفا به‌کار گرفته شد،
همه دنیا هم که زیر و رو شود، جواد خیابانی عزیز همان است که بود.
پنجمین دوره رقابت‌های کشتی باشگاه‌های جهان با قهرمانی تیم بیمه رازی به پایان رسید.
وسیانو کروز، تماشاگر ویژه بازی پرسپولیس و پارس‌جنوبی جم بود که بین دو نیمه از استادیوم قهر کرد و رفت.
پیرس: من جاسوس نیستم. استیوارت پیرس را یادتان هست؟ مدافع چپ‌پای سابق تیم‌های منچسترسیتی، نیوکاسل، وستهام، ناتینگهام و تیم ملی انگلیس که به‌خاطر تکل‌های خشن به او لقب سایکو به‌معنای روانی داده شده بود.

قهرمان نیم‌بند!

تیتر یک
سپاهان با زحمت یک امتیاز گرفت و به لطف تفاضل گل به صدر جدول رسید همشهری سرنوشت نهایی همه قهرمان‌های نیم‌فصل لیگ برتر را بررسی کرده است.
کلاس اکابر

کلاس اکابر

هواداران چلسی در اردوهای ضدنژادپرستی مورد بازآموزی قرارمی‌گیرند.
داربی در رسانه ها
داربی در رسانه ها
دعوای تازه قرمز و آبی؛ ستاره ها تمام قد علیه هم به خط شده اند. صف‌آرایی تمام‌عیار قرمز و آبی! درگیری‌ها و جدال‌های هواداران در سکوها و فضای مجازی این روزها به بازیکنان هم سرایت کرده است.
درباره داورهای نازک‌دل و زودرنج فوتبال ایران.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
انتخابات کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و محمود خسروی وفا که از ابتدای تاسیس آن در 17سال پیش رئیس‌اش بوده است، در انتخاباتی بی‌رقیب به‌عنوان رئیس انتخاب شد.
از فهرست نهایی تیم ملی21نفر قطعی‌ هستند ؛ 2نفر باقیمانده از بین وریا، پژمان، خانزاده، کنعانی، محرمی و علی کریمی خواهند بود