6
یکشنبه 25 آذر 1397
شماره 7553
شهر-۲
23023614
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ساختار جدید طرح‌های توسعه شهری و سند راهبردی بلند‌مرتبه‌سازی‌ به‌عنوان یک چارچوب برای تهیه طرح‌های بلندمرتبه‌سازی از سوی وزارت راه و شهرسازی در اختیار شهرداری‌های کلانشهرها قرار می‌گیرد.
اولین رویداد جشنواره فرهنگ ملل با حضور دانشجویانی از 10کشور دنیا در میان استقبال گرم و پرشور شهروندان تهرانی در موزه هفت‌چنار برگزار شد.
شهردار منطقه11 تهران گفت: با هدف کاهش ترافیک میدان راه‌آهن و باز‌زنده‌سازی‌ این میدان تاریخی، تمام خطوط بی‌آرتی پایانه میدان راه‌آهن شامل خط راه‌آهن - تجریش و پارک‌وی به خیابان معینی انتقال یافت.
بازیافت
رئیس اداره محیط‌زیست شهر تهران با اشاره به تخریب کارگاه‌های غیرمجاز پسماند در منطقه تقی‌آباد تهران، گفت: این پایان کار نیست و شهرداری تهران باید هر‌چه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و نخاله‌های بجا‌مانده اقدام کند.

70درصد درآمد‌های شهرداری ناپایدار است

سرپرست معاونت مالی شهرداری تهران: شهرداری برای استقلال مالی نیازمند منابع پایدار است
از چند دهه پیش شهرداری‌ها به‌دنبال تامین هزینه‌های خود به شکل مستقل و پایدار بودند اما رکود در ساخت‌وساز به جز تأثیری که در بازار مسکن به جا گذاشت، باعث کاهش شدید درآمد شهرداری‌ها شد زیرا بخش عمده درآمد این نهاد از همین فعالیت اقتصادی تامین می‌شود.
موافقت مردم مهم‌ترین عامل اجرایی پیاده‌راه است

موافقت مردم مهم‌ترین عامل اجرایی پیاده‌راه است

اجرایی شدن طرح پیاده‌راه حدفاصل میدان قدس- تجریش مستلزم جلب نظر، موافقت و حمایت ذینفعان، اهالی و کسبه تجریش است.
ظرفیت‌های شهرداری برای میهمانان نوروزی
نخستین نشست ستاد نوروزی98 شهرداری تهران برگزار و بر لزوم هم‌افزایی و همکاری بین‌بخشی برای خدمت‌رسانی به همشهریان و هم‌میهنان در ایام عید نوروز تأکید شد.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کمبودهای پژوهشی با اتکا بر ظرفیت‌های دانشگاهی کاهش می‌یابد.
تاکسی گردشگری همزمان با نوروز98 در تهران راه‌اندازی می‌شود.