• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
توصیه‌های پدرانه رئیس‌شورا برای رفع اختلافات

اشک‌هایی که وحدت ساخت

دیروز 18اردیبهشت دویست‌وسی‌وچهارمین جلسه شورای شهر تهران در حالی برگزار شد که عدم‌هماهنگی برای حضور جعفر شربیانی، عضو کمیسیون معماری و شهرسازی در منطقه17، محور اصلی بود و رئیس و برخی از اعضای شورای شهر تهران این نوع رفتار را بی‌احترامی به ساحت شورا دانستند و خواستار جلوگیری از تکرار چنین رفتارهایی شدند.

با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم

پارلمان شهری محلی برای رفع مشکلات مردم و شهروندان و تفاوت آرا، امری طبیعی در مدیریت مسائل مختلف است و هنر ما این بوده که با وجود اختلاف‌نظرها همدل و یکصدا باشیم.

بغض وحدت ساز

امروز مهندس چمران در صحن شوراي اسلامي از وحدت مي‌گفت که اشکش سرازير شد.

تتلو در زندان شعر می‌گوید

سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

حمله وحشیانه به رفح

رژیم صهیونیستی نه فقط در طول جنگ غزه به افکارعمومی جهانی دهن کجی کرده است، بلکه حتی نزدیک‌ترین متحدان خود در پایتخت‌‌های اروپایی را برای چند‌ ماه سراغ نخودسیاهی به نام آتش‌بس فرستاده و وقتی پس از 3 ‌ماه رایزنی فشرده طرف‌های مختلف غربی و عربی با گروه مقاومت فلسطینی حماس، این گروه اعلام کرد که به‌صورت مشروط با آتش بس همراهی خواهد کرد، رژیم صهیونیستی از شروع تهاجم زمینی به بخش‌هایی از شهر رفح خبر داد.

مدیری بازیگرانش را بدعادت می‌کند

مهر سلطنتی رضاخان به مردم رسید

شوماخرها ماشین پارک می‌کنند