10
شنبه 22 شهریور 1399
شماره 8035
بازار
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با وجود اجرای سیاست‌های تنظیم بازار، سهمیه‌بندی و فروش خودروهای پرتیراژ داخلی به شیوه قرعه‌کشی و افزایش نظارت بر فرایند تولید و عرضه این خودروها، سیر صعودی قیمت خودروهای داخلی و خودروهای کارکرده خارجی در حاشیه بازار ادامه دارد.
اگر شما هم متقاضی دریافت تسهیلات مسکن شامل تسهیلات خرید، ساخت واحد مسکونی یا جعاله تعمیرات هستید که مبالغ آن از 12تا 200میلیون تومان بنابر نوع تسهیلات متغیر است، باید هفت خوان زیر را برای دریافت این تسهیلات، پشت سر بگذارید که در خوش‌بینانه‌ترین حالت حدود یک‌ماه زمان می‌برد.
افزایش قیمت حبوبات در حالی زمینه حذف این محصول از سبد مصرفی برخی خانوارها را فراهم کرده است که متولیان بخش تولید از افزایش دو برابری نرخ برخی از این اقلام در مرحله تولید تا عرضه خبر می‌دهند.
قیمت خرده‌فروشی هر کیلوگرم مرغ گرم در حالی از مرز 20 هزار تومان فراتر رفته است که تولید‌کنندگان از نرخ 30 هزار تومانی این محصول با حذف ارز دولتی تامین نهاده‌ها خبر می‌دهند.
کمبود، گرانی و عرضه چند نرخی انواع لوازم خانگی تولید داخل، وارداتی و قاچاق در حالی موجب گلایه مصرف‌کنندگان و تشدید رکود بازار شده است که مسئولان دستگاه‌های نظارتی از قرار گرفتن این محصول در اولویت بازرسی‌های ستاد تنظیم بازار خبر می‌دهند.

چشم انداز مبهم بازار زعفران

ادعای افزایش صادرات زعفران نسبت به سال گذشته در حالی مطرح می شود که برخی از فعالان این عرصه آن را با توجه به شرایط بازارهای هدف غیرممکن می دانند
ایران با فاصله‌ای زیاد بزرگ‌ترین تولید‌کننده زعفران در جهان است، اما نه‌تنها بزرگ‌ترین صادرکننده این محصول نیست بلکه تنها 5درصد از گردش مالی 8میلیارد دلاری صنعت زعفران در دنیا نصیب ایران می‌شود.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر برای انجام امور منزل یا به تناسب شغل‌تان نیازمند خرید انواع نخ، طناب، گونی یا پارچه‌های کنفی هستید، بورس فروش این اقلام در بازاربزرگ تهران واقع در خیابان 15خرداد از ابتدای خیابان ناصرخسرو تا نزدیکی خیابان مصطفی خمینیره از جمله راسته بازارهای اصلی تامین این اقلام با تنوع جنس و رنگ و قیمت و کیفیت متفاوت است.