• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 22 شهریور 1399
کد مطلب : 109738
+
-

راسته بازار

بورس کنف وگونی بازار بزرگ

   اگر برای انجام امور منزل یا به تناسب شغل‌تان نیازمند خرید انواع نخ، طناب، گونی یا پارچه‌های کنفی هستید، بورس فروش این اقلام در بازاربزرگ تهران واقع در خیابان 15خرداد از ابتدای خیابان ناصرخسرو تا نزدیکی خیابان مصطفی خمینی(ره) از جمله راسته بازارهای اصلی تامین این اقلام با تنوع جنس و رنگ و قیمت و کیفیت متفاوت است.
  گرچه بورس کنف وگونی بازار بزرگ تهران از جمله راسته بازارهای اصلی فروش اینگونه اقلام است اما اغلب فروشگاه‌های این راسته بازار انواع طناب‌ها و گونی‌های کنفی را به‌صورت عمده و کیلویی به فروش می‌رسانند.
  با این روند اگر قصد خرید چند متر نخ و طناب کنفی یا انواع گونی در وزن و حجم کم را دارید بهتر است قید رفت‌وآمد برای خرید اینگونه اقلام از راسته بازار مذکور را زده و راهی ابزارفروشی‌های سطح شهر شوید؛ چرا که در این راسته بازار امکان خرده‌فروشی این‌گونه محصولات وجود ندارد.
   علاوه بر طناب و نخ‌های کنفی در این راسته بازار انواع و اقسام گونی‌های کنفی متری البته در طرح‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید آن را درحجم بالا با قیمتی به‌مراتب بهتر از سایر راسته بازارهای فروش اینگونه اقلام خریداری کنید.
   توجه داشته باشید که به‌دلیل قرار گرفتن این راسته بازار در محدوده اصلی طرح ترافیک و زوج یا فرد خودروها و کمبود شدید جای پارک استفاده از خودروی شخصی برای بازدید و خرید از بورس کنف و گونی بازار بزرگ تهران گزینه مناسبی نیست و بهتر است برای رفت‌وآمد به این راسته بازار از وسایل حمل‌ونقل عمومی مانند خطوط مترو، اتوبوس و تاکسیرانی استفاده و با خیال راحت و سرعت بیشتری اقلام مورد نیازتان را خریداری کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید