• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 11 اسفند 1398
کد مطلب : 96221
+
-

بورس لوازم پزشکی، ولیعصر


  درصورتی که به‌دلیل نوع شغل، تحصیل یا نیازتان، متقاضی خرید انواع لوازم آزمایشگاهی و پزشکی هستید، مطلع باشید که راسته بازار فروش لوازم آزمایشگاهی و پزشکی ولیعصر یکی از بورس‌های فروش اینگونه اقلام است که می‌توانید این محصولات را راحت‌تر خریداری کنید.
  راسته لوازم پزشکی و آزمایشگاهی ولیعصر واقع در تقاطع خیابان جمهوری ازجمله مراکزی است که روزانه تعداد زیادی از دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی یا پزشکان به منظور خرید انواع لوازم آزمایشگاهی و پزشکی مورد نیاز برای انجام مطالعات یا تجهیز مطب خود به این محل مراجعه می‌کنند.
 در این راسته بازار کلیه لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، از وسایل معاینه و عمومی گرفته تا وسایل تخصصی مورد نیاز برای انجام معاینات زنان و زایمان، تجهیزات تشخیصی، درمانی، آزمایشگاهی، اتاق عمل، بخش‌ها، دندانپزشکی و... با برندهای مختلف داخلی و وارداتی پیدا می‌شود.
  از نکات قابل توجه راسته بازار لوازم پزشکی و آزمایشگاهی خیابان ولیعصر آن است که اگر نیاز به سایر وسایل تخصصی پزشکی مانند محصولات مورد نیاز برای بخش‌های ارتوپدی، توانبخشی و ورزشی داشته باشید می‌توانید در همان نزدیکی یعنی نرسیده به خیابان جمهوری اینگونه اقلام را نیز به راحتی پیدا کرده و خریداری کنید.
  از نظر قیمت نیز محصولات عرضه شده در این راسته بازار با سایر بورس‌های فروش محصولات آزمایشگاهی و پزشکی در تهران تفاوت چندانی ندارد. با وجود این بهتر است قبل از مراجعه برای خرید اینگونه اقلام نسبت به برندهای عرضه‌کننده محصولات و قیمت و کیفیت کالاهای عرضه شده توسط آنها جست‌وجو کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید