6o7
پنج شنبه 28 تیر 1397
شماره 7434
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

باید دلت خوش باشد

یادداشت
چیزی که بداهه به ذهنم می‌رسد یکی از زیباترین تعریف‌هایی است که درباره خوشحالی شنیده‌ام.
ویژه
این روزها گرانی، رتبه اول موضوع سخنوران و سخنران‌ها را دارد؛ حالا می‌خواهد در مهمانی و خانه باشد یا در فلان و بهمان مراسم.
این قهرمان کاراته‌کای کشورمان که بارها برای‌مان افتخار آفرینی کرد‌ه‌ و با تلاش‌هایش نام ایران را بلند‌ آوازه کرد‌ه‌است این بار هم با د‌رخشش د‌ر پانزد‌همین د‌وره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که د‌ر شهر «امان» د‌ر کشور ارد‌ن برگزار شد‌ توانست مد‌ال طلای وزن 84+ کیلوگرم را به د‌ست آورد‌.
دوستان عزیز اگر عکس و تصویری دارید که در آن اعداد 6و7به‌کار رفته و خاطره‌ای برای شما تداعی می‌کند، برای ما ارسال کنید.
جام جهانی روسیه بالاخره تمام شد‌ و کم کم توریست‌ها به کشورهای خود‌شان باز می‌گرد‌ند‌.
با توجه به اینکه در کلانشهرها، جای پارک برای این همه اتومبیل به اندازه کافی وجود ندارد برنامه «الو پارک» را طراحی کرده‌اند. به این ترتیب شما قبل از رفتن به یک محدوده یا مکانی، می‌توانید از طریق این برنامه بررسی کنید که آیا پارکینگی در آن محل برای رزرو وجود دارد یا خیر.
اغلب ما یک حساب در بانک ملی داریم. اگر پیشینه تاسیس این بانک را بدانیم و اینکه از نخستین دست آوردهای مشروطه‌خواهان بود و برپایی مجلس، بیشتر به‌خودمان بابت ایرانی بودن می‌بالیم و اینکه اگر قانون در کشور جاری باشد، مردم چه جانفشانی‌ها که نخواهند کرد.
احوالپرسی از داریوش اسدزاده که در 95سالگی راوی تاریخچه هنر تئاتر ایران است

مردم بیش از هر زمانی به خنده و شادی نیاز دارند

گفت‌وگو با قدیمی‌ترین بازیگر تئاتر ایران نوعی مکاشفه است.کشف رازهای ورود هنر بازیگری به ایران تا رسیدن به روزهایی که پای مردم با چاشنی ساز و موزیک به تماشاخانه تهران باز شد و نام لاله زار به‌عنوان نخستین پایتخت فرهنگ و هنر کشور بر سر زبان‌ها افتاد.
نقلی‌های دنج و راحت

نقلی‌های دنج و راحت

برخی تصور می‌کنند که در خانه ای می‌توان دلخوش بود و به آرامش رسید که متراژی بزرگ داشته باشد و اتاق‌های فراوان، اما کارشناسان اصول چیدمان و طراحی داخلی خلاف این نظر را دارند.
موفقیت در آن‌سوی ترس
موفقیت در آن‌سوی ترس
سال‌های اخیر بازار کسب و کارهای اینترنتی خیلی داغ شده و افراد زیادی مشتاق هستند تا داشتن درآمد آن‌لاین را تجربه کنند اما گاهی، ترس‌ها به وسواس تبدیل می‌شود و خیلی از افراد هنوز هم نتوانسته‌اند کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند.
چهره پرانرژی و مهربانش برای بسیاری از بانوان و علاقه‌مندان به آشپزی آشناست. کسی که در طول 6سال گذشته توانسته از یک بانوی خانه‌دار به یکی از اینفلوئنسرهای معروف اینستاگرام تبدیل شود و بیش از 257هزار نفر را به‌دنبال کردن کارهایش علاقه‌مند کند.

مسابقه محله !

مسابقه‌ها همیشه یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بوده‌اند

تابستان برفی در لرستان

طبیعت بکر و دیدنی این مکان‌ها سفری لذتبخش برای شما رقم خواهد زد. آرامش آن، فرصتی برای گریز از شهر و لمس آرامش به شما می‌دهد و در سفر به این مناطق ناب می‌توانید نوعی خاص و به یاد ماندنی از طبیعت گردی و کوهنوردی را تجربه کنید.

لهجه و تنوع زبان

بازی‌های زبانی
بچه که بودیم، در خانه ارمنی را به لهجه‌ منطقه‌ای که پدرومادرمان اهل آن جا بودند 00 روستایی از دهستان کمره در نواحی مرکزی ایران 00 صحبت می‌کردیم.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
فصل زیبا و داغ تابستان با کلی انرژی و وقت خالی شروع شده است. پس بهتر است برنامه‌ای برای وقت‌های خالی خودمان داشته باشیم. می‌توانیم اوقات فراغت‌مان را با کلی سرگرمی‌های متنوع پرکنیم، از کتاب خواندن و فیلم دیدن گرفته تا گوش دادن موسیقی و ورزش کردن... البته در این حین از میوه‌های خوشمزه و مفید تابستانی نیز نمی‌توان غافل بود.
وقتی به خیابان انقلاب می‌رویم و می‌بینیم در عرض دو سه دقیقه، فایلی را که برای چاپ داده‌ایم از پرینتر بیرون می‌آید و طلق و شیرازه می‌خورد، بد نیست به عقبه دستگاه چاپ فکر کنیم ؛ به دستگاه چاپ سنگی که یکی از ابتدایی‌ترین‌هایش هم در کوچه بهبهانی، نرسیده به گذر سرپولک بود.
قدیم‌ها مثل حالا نبود که گاز تا دوردست‌ترین مناطق برود و نان هم از همه نوع فراوان باشد. گرم کردن کرسی و داشتن نان سر سفره از مایحتاج واجب روزانه بود. اغلب مردم هم فقیر بودند و این نگرانی وجود داشت که نکند زمانی این دو را نداشته باشند.