• پنج شنبه 28 تیر 1397
  • الْخَمِيس 6 ذی القعده 1439
  • 2018 Jul 19

محور تجارت علیه آمریکا

اتحادیه اروپا، ژاپن و چین در تقابل با جنگ تجاری آمریکا، برای تقویت تجارت آزاد در جهان گام برمی‌دارند
در شرایطی که دونالد ترامپ آمریکا را از توافقنامه‌های تجاری بین‌المللی یکی پس از دیگری خارج کرده و شرکای تجاری این کشور را به یک جنگ تجاری بی‌سابقه کشانده، اتحادیه اروپا، ژاپن و چین درصدد تقویت تجارت جهانی برآمده‌اند.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با «همشهری»: سازمان میراث بخواهد خانه مستوفی را تحویل می‌دهیم

جهرمی در خانه مستوفی الممالک

محمدجواد آذری‌جهرمی بی‌تردید نخستین وزیری است که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به‌طور مستقیم به مرمت واحیای یک بنای تاریخی در شهر تهران ورود کرده است.

اعتماد و اعتبار

این روزها وقتی پای صحبت دوستان که یا فعال اقتصادی هستند یا پژوهشگر و دانشگاهی، می‌نشینیم، به‌نظر می‌رسد همه یا طعمه شارلاتان‌ها بوده‌اند یا قربانی کلاهبرداری شده‌اند.
بین سال‌های 93 تا 96 انجام شد

کاشت 250 برج در باغ‌های‌ تهران

نابودی 4هزار هکتار از باغ‌های تهران براساس مصوبه برج‌باغ
«هویت از دست رفته.» این عبارت وصف تهران است؛ تهرانی که دیگر باغ ندارد.

نبرد حقوقی ایران و آمریکا

دعاوی حقوقی ایران و آمریکا قدمت دیرینه‌ای دارد، اما شاید بتوان شروع تخاصمات جدی میان 2 کشور را به حادثه کودتای 28مرداد و سرنگونی دولت قانونی دکتر مصدق به‌دست آمریکایی‌ها دانست.

جزئیات طرح جدید برای قیمت اینترنت

تعرفه اینترنت از پایان تابستان به‌صورت آزاد رقابتی محاسبه می‌شود. این وعده‌ای است که حسین فلاح‌جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات برزبان آورده و هدف از اجرای آن را رقابتی کردن فضا می‌داند.
در نخستین نشست «رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویداد» عنوان شد

رسانه‌های مکتوب باید به‌دنبال تغییر نگرش باشند

اولین نشست از سلسله نشست‌های «رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویداد» با حضور شهریار شمس سردبیر روزنامه همشهری، دکتر صادق زیباکلام استاد دانشگاه، فعالان سیاسی و حوزه رسانه از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.