4
پنج شنبه 28 تیر 1397
شماره 7434
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تدبیر و آرامش در بیمه

چهره روز
هیأت دولت دیروز غلامرضا سلیمانی‌امیری را به‌عنوان گزینه پیشنهادی رئیس‌کل بیمه مرکزی تأیید کرد تا این سومین رئیس‌کل بیمه مرکزی در دولت حسن روحانی، جانشین عبدالناصر همتی شود که به تازگی لباس دیپلمات‌ها را پوشیده و ساک بسته و راهی کشور چین شده است.
ویژه
محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت به فرمایش‌ رهبر معظم انقلاب در جلسه اخیر با هیأت دولت اشاره کرده است که تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور اعلام کردند و همه دستگاه‌ها را به هماهنگی با آن فراخواندند.

پرونده باز ادغام بانک‌های نظامی

قرار بود در بهار امسال فرایند ادغام 3بانک نظامی آغاز شود
بانک
بانک انصار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد موضوع ادغام بانک‌های نظامی هم‌اکنون در حد جلسات امکان‌سنجی بوده و هنوز به‌طور رسمی از طرف مراجع ذیربط اعلام نشده است.
ماشین مخرب چاپ اسکناس

ماشین مخرب چاپ اسکناس

همشهری اثرات افزایش بدهی دولت به بانک ها و چاپ بی‌پشتوانه اسکناس بر اقتصاد را بررسی می‌کند
آمارهای 16ساله بانک مرکزی نشان می‌دهد که میزان بدهی دولت به این بانک از 112هزار میلیارد ریال در سال1381 با رشدی 239درصدی به 266هزار میلیارد ریال رسیده است.
پایان داستان‌پردازی درباره شستا
به گفته مدیرعامل سرمایه‌گذاری سازمان تأمین اجتماعی شستا اینکه گفته می‌شود شستا ۳۰درصد از تولید ناخالص ملی را در دست دارد، درست نیست و فعالیت این شرکت فقط معادل ۱.۲ درصد از تولید ناخالص ملی است.
PDF اقتصاد
کوتاه اقتصاد
هیأت دولت با هدف تداوم اجرای سیاست قیمت تضمینی با عرضه محصولات ذرت و جو در بورس کالای ایران موافقت کرد.