• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 28 تیر 1397
کد مطلب : 23589
+
-

آشنایی با چند استارت آپ ایرانی

آشنایی با چند استارت آپ ایرانی

الو پارک

با توجه به اینکه در کلانشهرها، جای پارک برای این همه اتومبیل به اندازه کافی وجود ندارد برنامه «الو پارک» را طراحی کرده‌اند. به این ترتیب شما قبل از رفتن به یک محدوده یا مکانی، می‌توانید از طریق این برنامه بررسی کنید که آیا پارکینگی در آن محل برای رزرو وجود دارد یا خیر. مدیران این اپلیکیشن با مدیران برخی پارکینگ‌ها این همکاری را شروع کرده‌اند و در حال افزایش همکاری با پارکینگ‌های مختلف در کشور و به‌خصوص تهران هستند.
جست‌وجو براساس نام خیابان یا پارکینگ انجام می‌شود و بلافاصله اطلاعات وجود جای پارک خالی، محدودیت‌ها و راهنمای دسترسی به پارکینگ را به‌دست می‌آورید و آن‌لاین هزینه را پرداخت می‌کنید. اگر این برنامه توسعه پیدا کند و البته تعداد پارکینگ‌های عمومی هم بیشتر شود می‌توان نسبت به کاهش سرگردانی‌های روزانه برای پیدا کردن جای پارک امیدوار بود.



هاسپیتل 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های متفاوتی که در آخرین نمایشگاه استارت آپ‌های تهران به مراجعه‌کنندگان معرفی شد، هاسپیتل بود. با این برنامه جواب سؤالات پزشکی و سلامتی خود را پیدا می‌کنید یا اگر نیاز به مشاوره پزشکی دارید در هرساعتی از شبانه روز می‌توانید به جای رفتن به بیمارستان و کلینیک، با مشاوران تلفنی صحبت کنید.
شرایط مشاوره با پزشک عمومی و سلامتی، روانپزشکی و سلامت روان، مامایی و بارداری، سلامت کودکان و نوزادان و همچنین دهان و دندان ازجمله خدماتی است که در این برنامه ایجاد شده و شما را مستقیم و به‌صورت آن‌لاین به پزشک متصل می‌کند.
70پزشک و متخصص دارای شماره نظام پزشکی به شکل آن‌لاین به مخاطبان این برنامه مشاوره می‌دهند و درصورت استقبال از این برنامه، قطعا پزشکان بیشتری در شهرهای مختلف می‌توانند عضو شده و مشاوره دهند.
حجم: ۱۶مگابایت



کارجو
بیکاری دلایل مختلفی دارد اما بخشی از آن به‌دلیل نداشتن شناخت کافی کارفرما از ویژگی‌های شخصیتی کارجویان و نداشتن شناخت کافی کارجو از نیاز بازار و توانمندی‌های خودش است. براساس همین موارد، اپلیکیشن کارجو، طراحی شده و در زمینه نیروی انسانی و روانشناسی شناختی، تست‌ها و بازی‌هایی را پیشنهاد می‌دهد که در نهایت کارجویان و کارآموزان به شناختی کامل‌تر از خود می‌رسند. به این ترتیب برنامه دیدی وسیع‌تر از بازار کار و رشته تحصیلی و شغلی در اختیار کارجویان قرار می‌دهد تا انتخابی آگاهانه و موفق داشته باشند و آمادگی خود را برای کار اعلام کنند. اما کارجو، به غیراز وسیله‌ای برای کشف استعدادهای فردی جایی برای یافتن شغل هم هست و کارفرمایان می‌توانند به افراد مستعد برای استخدام دسترسی داشته باشند. این برنامه مدام در حال بروزرسانی است تا با افزایش امکانات و رفع کمبودها، کاربردی‌تر شود.
حجم: 7مگابایت



 

این خبر را به اشتراک بگذارید