16
پنج شنبه 28 تیر 1397
شماره 7434
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رایزنی جناح‌های سیاسی کشور درباره وزارت موسوی لاری: رهبران جناح‌های مختلف مجلس شورای اسلامی به تلاش گسترده‌ای برای آماده‌کردن نمایندگان برای روز رأی اعتماد به وزیر کشور پیشنهادی رئیس جمهور دست زده‌اند.
کتاب مهارت‌های زندگی برای نوجوانان که البته خواندنش به بزرگ‌ترها هم پیشنهاد شده است در 203صفحه راهکارهایی را پیش روی خواننده قرار می‌دهد که بتواند از پس مشکلات ریز و درشت زندگی‌اش بربیاید.
در دنیای امروز آنچه بیش از هر چیز کدرمان می‌کند، اخبار ناراحت‌کننده درباره‌ زندگی آدم‌ها ومشکلات پیرامون آن است و تنها چیزی که بر حفظ روحیه‌ هریک از ما تأثیر دارد امید داشتن و مثبت اندیشیدن است. جملات کوتاه و حقیقی زیر را بخوانید و در آنها تامل کنید.
طرح روز
هاوانا: دولت کمونیستی کوبا با اعطای حق اتصال به شبکه اینترنت به وسیله گوشی‌های تلفن همراه موافقت کرد.
با ادامه روند کاهش ارزش پول ونزوئلا چند تولید‌کننده از ایده مردی که از این اسکناس‌ها کیف و کلاه درست می‌کرد بهره برده و برای چند نفر شغل ایجاد کرد.

عکس روز

عکس روز
دنیای واقعی کدام است؟

دنیای واقعی کدام است؟

چندسال پیش از کوچه رد می‌شدم که گربه‌ای را دیدم زیر سایه درختی لم داده و با چشم‌های نیمه‌بسته‌اش، روبه‌رویش را نگاه می‌کند. نمی‌دانستم دنیا را چطور می‌بیند و دنیا برای او چه معنایی دارد.
ممنوعیت استفاده از شیلنگ در انگلستان
ممنوعیت استفاده از شیلنگ در انگلستان
لندن: پس از اجرایی شدن ممنوعیت قانونی استفاده از شیلنگ برای آبیاری در ایرلند، اکنون انگلستان هم این قانون را اجرا خواهد کرد.
داده نما

کِلک

پس از سال517 ق.م داریوش یکم در سرتاسر امپراتوری هخامنشی واحد پولی ثابتی را رایج کرد. این واحد پولی بر مبنای سیستم پولی هخامنشیان برگزیده شد و شامل قطعه‌ای طلای مسکوک به وزن 4/8گرم بود.

تغییر رفتار کودکان

اگر برای فرزندانمان محیطی پرآرامش فراهم کنیم، آنها احساس امنیت می‌کنند و قادرند رفتارهای بد را تغییر دهند.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
داستان فیلم در سال۲۰۴۵ رخ‌ می‌دهد که جهان در حال فروپاشی است اما یک دنیای واقعیت مجازی وجود دارد که به ‌وسیله جیمز هالیدی مارک ریلانس خلق شده و مردم امیدوارند در آنجا به رستگاری برسند.
یکی از مهم‌ترین شبکه‌های رادیویی آلمان ترجمه «بوف کور» نوشته صادق هدایت را به شکل نمایش رادیویی با اجرای هنرمندانه سباستین رودولف و کارگردانی ایریس دروگه‌کامپ عرضه کرد.
جلال‌الدین همایی، شاعر نویسنده، پژوهشگر و مصحح ایرانی سال1359 در چنین روزی درگذشت. استاد همایی با تخلص سنا شعر می‌سرود.