• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 21 خرداد 1398
کد مطلب : 58518
+
-

شهرداری گنبکی ارتقا یافت

شهردار شهرگنبکی گفت: با ابلاغ وزیر کشور شهرداری گنبکی به درجه ۳ ارتقا یافت. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «سیف‌الله رنجبران» افزود: یکی از آیتم‌های ارتقای درجه هر شهرداری مشخص بودن درجه قبلی آن است و با توجه به این‌که در شهرداری گنبکی هیچ‌گونه اسنادی در بایگانی این شهرداری وجود نداشت با پیگیری‌های مکرر و همکاری‌های مدیران شهرستان و اختیاراتی که شورای اسلامی شهر به من داده است، توانستیم تمامی اسناد و مدارک شهرداری گنبکی را از دبیرخانه معاونت عمرانی استانداری کرمان جمع‌آوری کنیم و به بایگانی این شهرداری انتقال دهیم. 

وی افزود: علی‌رغم این‌که تاسیس این شهرداری سال ۹۱ است، از نظر ارتقای شهرداری به درجه یک ما هیچ مدرکی نیافتیم و به احتمال زیاد تاکنون هیچ‌گونه درجه‌ای به این شهرداری تعلق نگرفته بود. 

رنجبران گفت: با توجه به این‌که مشکلاتی برای  ارتقای این شهرداری وجود داشت با پیگیری مکرر من و همکارانم در شهرداری و همکاری دلسوزانه مدیر کل محترم دفتر شهری این شهرداری در یک سال و اندی تمام مراحل را طی کرد و به دستور وزیر کشور به درجه‌ ۳ ارتقا یافت. 

وی افزود: ارتقای درجه شهرداری در بحث تخصیص اعتبارات، ماشین‌آلات، قیر، حد نصاب معاملات و شرایط انتخاب شهردار تأثیر بسزایی دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید