• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49750
+
-

تماس نجات‌بخش زن همسایه

دختر جوانی که با نقشه پسرعمویش قرار بود به قتل برسد به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت

تماس نجات‌بخش زن همسایه


وقتی بوی گاز در فضای ساختمان پیچید، یکی از همسایه‌ها به موضوع مشکوک شد و با پلیس تماس گرفت. همین تماس جان دختر جوانی را که قرار بود با نقشه پسرعمویش کشته شود، نجات داد.

به گزارش همشهری، عصر شنبه یکی از ساکنان ساختمانی در جنوب تهران با پلیس110 تماس گرفت و گفت که بوی گاز در ساختمان پیچیده و موضوع مشکوک به‌نظر می‌رسد.

پس از این تماس، مأموران کلانتری خانی‌آباد به‌همراه آتش‌نشانان پایتخت راهی این ساختمان شدند. منشأ بوی گاز از داخل یکی از آپارتمان‌ها بود. مأموران اما هرچه در زدند، هیچ‌کس در را باز نکرد و با توجه به خطری که بقیه ساکنان را تهدید می‌کرد، آنها با هماهنگی قضایی قفل در را باز کرده و وارد خانه شدند.

در جریان جست‌وجوها معلوم شد که گاز به‌دلیل باز بودن شیر اجاق ‌گاز در فضا منتشر شده است. این درحالی بود که اثاثیه خانه کاملا به‌هم ریخته بود و ماجرا مشکوک به‌نظر می‌رسید.
ماموران به جست‌وجو در داخل خانه پرداختند و در یکی از اتاق‌ها پیکر نیمه‌جان دختری را دیدند که روی زمین افتاده بود. روی گردن وی آثار جراحت وجود داشت و به‌نظر می‌رسید با فردی درگیر شده است.

ماموران همزمان با خارج کردن گاز از داخل خانه و ایمن کردن ساختمان، دختر جوان را به بیمارستان انتقال دادند. او با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت و وقتی به‌هوش آمد از اسرار نقشه جنایتی گفت که پسرعمویش در سر داشت. او گفت که پسر عمویش به قصد سرقت وارد خانه‌شان شده و قصد کشتن او را داشته است. وی ماجرا را اینطور توضیح داد: داخل اتاق خواب استراحت می‌کردم که ناگهان سروصدایی از یکی از اتاق‌های خانه شنیدم چون پدر و مادرم خانه نبودند مشکوک شدم و از اتاق بیرون آمدم تا ببینم ماجرا از چه قرار است.

ناگهان چشمم به پسرعمویم افتاد. شوکه شدم؛ چون او بدون اینکه زنگ بزند، وارد خانه ما شده بود. به او اعتراض کردم که چطور بی‌آنکه زنگ بزند وارد خانه ما شده و وی که با دیدنم دستپاچه شده بود، ناگهان به سمتم حمله‌ور شد و با زخمی کردن گردنم درحالی‌که نیمه‌جان روی زمین افتاده بودم طلا و جواهراتم را سرقت کرد و شیر گاز را باز گذاشت و فرار کرد.

دختر جوان ادامه داد: در آن لحظات به‌دلیل ضربه‌ای که به گردنم وارد شده بود، حتی نای فریاد زدن هم نداشتم و بعد از هوش رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم در بیمارستان بودم و شنیدم که همسایه‌ها به پلیس زنگ زده‌اند و از مرگ نجات یافته‌ام. با انجام تحقیق از شاکی، دستور بازداشت پسرعموی او صادر شد. ‌تیم عملیات کلانتری به سرعت وارد عمل شد و با سرنخ‌هایی که دختر جوان در اختیارشان قرار داده بود، مخفیگاه متهم که قهوه‌خانه‌ای حوالی خانی‌آباد بود، شناسایی شد و پسر جوان به دام افتاد. متهم که پسری 19ساله است در همان تحقیقات اولیه به ورود مخفیانه به خانه عمویش و زخمی کردن دختر عمویش و باز کردن شیر گاز برای قتل وی، اعتراف کرد. وی گفت: از مدت‌ها قبل نقشه سرقت از خانه عمویم را کشیده بودم؛ به همین دلیل کلید خانه او را به ‌دست آوردم. روز حادثه تصور می‌کردم که آنها خانه نیستند درحالی‌که دخترعمویم همراه خانواده‌اش نرفته و داخل خانه درحال استراحت بود.

من هم بی‌خبر از همه‌جا وارد خانه شدم تا طلا و جواهرات‌شان را سرقت کنم. وی ادامه داد: درحالی‌که سرگرم جست‌وجو برای پیدا کردن طلاها بودم ناگهان دخترعمویم را مقابلم دیدم و شوکه شدم. او به من اعتراض کرد چرا به خانه‌شان آمده‌ام و آن لحظه بود که از ترس آبروریزی با سلاح سردی که همراه داشتم، گلوی دخترعمویم را بریدم و درحالی‌که نیمه‌جان روی زمین افتاده بود، طلا و جواهراتش را از دستش درآوردم و با باز کردن شیر گاز از محل متواری شدم. فکر می‌کردم او کشته شده و راز من هرگز فاش نخواهد شد اما تصوراتم اشتباه از آب درآمد و او از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. در همین حال سرهنگ محمدحسین هاشمی، رئیس‌کلانتری152 خانی‌آبادنو گفت: با دستور قاضی پرونده، متهم تا پایان تحقیقات در اختیار مأموران بازجویی کلانتری قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید