• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
پنج شنبه 15 آذر 1397
کد مطلب : 39958
+
-

در فکر دوران پس از بیرانوند

در فکر دوران پس از بیرانوند

پرسپولیس در 2 فصل اخیر با وجود تمام مشکلات نتایج درخشانی را کسب کرد. یکی از بازیکنانی که در کسب نتایج سرخپوشان نقش مهمی را ایفا کرد، بیرانوند بود. دروازه‌بان سرخپوشان با وجود پیشنهاد‌های زیادی که بعد از جام‌جهانی به‌دست آورد، تصمیم گرفت به‌کار خودش در پرسپولیس ادامه دهد و همین موضوع او را به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل کرد.
بیرانوند حالا در آستانه نیم‌فصل و باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است و برانکو به همین دلیل منتظر مشخص شدن آینده دروازه‌بان خود است. صدالبته برانکو مشتاق است که دروازه‌بان اول تیم ملی را همچنان در اختیار داشته باشد و به او اعتماد کامل دارد اما درصورت جدایی احتمالی بیرانوند برانکو باید خیلی زود دروازه‌بان مطمئنی را جذب کند تا بتواند به راه خودش ادامه دهد. به همین دلیل سرمربی سرخپوشان مظاهری، علیرضا حقیقی و اخباری را فعلا زیر سر دارد.
   مظاهری را دیگر در اصفهان دوست ندارند
رشید مظاهری در چند سال اخیر یکی از بهترین دروازه‌بانان لیگ بوده و در کنار بیرانوند بسیار قابل اعتماد نشان داده و توانسته به تیم ملی هم دعوت شود. با این حال مظاهری در این فصل مشکلات زیادی در ذوب‌آهن دارد و حتی صحبت از حضور حسینی، دروازه‌بان استقلال در نیم‌فصل در ذوب‌آهن می‌شود. باید دید درصورت جدایی بیرانوند مظاهری راه تهران را در پیش خواهد گرفت یا همچنان به‌کار خود در ذوب‌آهن ادامه خواهد داد.
   از جام‌جهانی تا هیچ جا
علیرضا حقیقی 4سال قبل توانست دروازه‌بان اول تیم ملی شود و در جام‌جهانی و جام ملت‌ها برای ایران به میدان برود. اما بعد از جام ملت‌ها او مدت کوتاهی در پرتغال بازی کرد و بعد از آن به ایران بازگشت و حالا مدت‌هاست که کسی از او خبری ندارد. حقیقی که زمانی به‌عنوان پسر پرسپولیس شناخته می‌شد بعید نیست دوباره درصورت جدایی بیرانوند حراست از چارچوب سرخپوشان را بر عهده بگیرد.
   گجت مورد علاقه برانکو
 خیلی کم پیش می‌آید برانکو از بازیکنی غیراز بازیکن خودش تمجید کند. اما اخباری در زمان حضور در تراکتور و سایپا بارها مورد تمجید پروفسور قرار گرفت. اخباری اما بعد از اختلاف با دایی از سایپا جدا شد و حالا بدون تیم مانده است و البته مشخص نیست که در این مدت هنوز هم آمادگی خود را حفظ کرده یا خیر اما به‌نظر می‌رسد که این دروازه‌بان هم شانس زیادی دارد تا درصورت رفتن بیرانوند به پرسپولیس بیاید.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید