• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 4 مرداد 1397
کد مطلب : 24503
+
-

هنوز 5 باشگاه قراردادی ثبت

فریبرز محمودزاده، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر درباره این موضع که  با وجود آغاز لیگ هجدهم از امروز، برخی تیم‌ها هنوز اقدامی برای ثبت‌نام قرارداد بازیکنان خود در هیات‌های فوتبال برای صدور کارت‌های بازی انجام نداده‌اند، به‌همشهری ورزشی گفت: «تا دیروز فقط 7باشگاه ذوب آهن، سایپا، سپیدرود، پرسپولیس، پیکان، پدیده و پارس‌جنوبی اقدام برای ثبت قرارداد بازیکنان خود کرده بودند و بقیه باشگاه‌ها اقدامی نکرده بودند. از صبح دیروز هم 4 باشگاه نساجی، صنعت نفت، سپاهان وفولاد خوزستان اقدامات لازم را برای ثبت بازیکنان خود انجام دادند با این حال 5باشگاه دیگر هنوز اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود انجام نداده‌اند.»
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر تاکید کرد: «باشگاه‌های بدهکار می‌توانند به کمیته انضباطی و کمیته تعیین تکلیف فدراسیون فوتبال بروند تا وضعیت حقوقی خود را مشخص کرده و بعد از آن ثبت قراردادها انجام می‌شود. تا امروز هم برای ثبت قرارداد تیم‌ها وقت هست. البته ما در وقت‌های اضافه و خارج ساعات اداری کار می‌کنیم تا ثبت بازیکنان انجام شود.»
محمودزاده تاکید کرد: « اما واقعا چرا باشگاه‌ها کار ثبت قراردادها را به دقیقه 90 یا حتی به وقت‌های اضافه می‌کشند؟ واقعا جای سوال دارد. حداقل باشگاه‌ها بازیکنان قدیمی خود را برای ثبت قرارداد بیاورند، آنها که مشکلی ندارند. من از رسانه‌ها گلایه دارم. همان‌طور که انتقادات سازنده همه آنها را می‌پذیریم اما چرا از باشگاه‌ها انتقاد نمی‌کنید که کار ثبت قرارداد بازیکنان را به دقایق آخر می‌کشند؟ نمی‌شود که همه انتقادات فقط از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید