• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 15 مهر 1403
کد مطلب : 236772
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Rg9kL
+
-

شکست‌ناپذیری حزب‌الله از زبان دشمن

گزارش4
شکست‌ناپذیری حزب‌الله از زبان دشمن

«اسرائیل هرگز نخواهد توانست حزب‌الله را نابود کند.» این عبارت متعلق به چهره‌های شاخص گروه مقاومت نیست؛ بلکه اعترافی از سر اجبار از سوی لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا است. رسانه‌های عبری‌زبان به نقل از لوید آستین نوشته‌اند که اسرائیل (رژیم‌صهیونیستی) هرگز نخواهد توانست حزب‌الله را نابود کند. پیش از این نیز شماری از چهره‌های آمریکایی و صهیونیستی به شکست‌ناپذیری حزب‌الله و تفکر مقاومت اذعان کرده‌اند. برخی از این موارد عبارتند از:

   منشه امیر، مدیر رادیوی رژیم‌صهیونیستی: با رفتن (شهید) سیدحسن نصرالله حزب‌الله نابود نخواهد شد. نگرانی اصلی ما اندیشه و ایمان جبهه مقاومت است؛ اعتقاد به جهاد فی‌ سبیل‌الله و روحیه شکست‌ناپذیری حزب‌الله مانع از هرگونه خوش‌بینی ما در آینده است.
  روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست: بعید است که ترور (شهید) نصرالله برای حزب‌الله لبنان ضربه‌ای سهمگین بوده باشد؛ زیرا حزب‌الله در عمق جامعه و مردم لبنان ریشه دوانده و با تاروپود آنان عجین شده‌است.
  اسحاق بریک، ژنرال بازنشسته صهیونیست: حمله به لبنان و ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان نمی‌تواند واقعیت را تغییر بدهد. مشکل بیشتر مردم و رهبران اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) این است که تنها به یک نقطه زمانی مشخص در حال نگاه می‌کنند و تصویر وسیع‌تر و نگاه دوردست به آینده را درنظر نمی‌گیرند.
  روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز: نگرش‌های مثبت در غرب آسیا نسبت به سیدحسن نصرالله پس از شهادتش به‌دست اسرائیل (رژیم‌صهیونیستی) افزایش یافته و خشم و عصبانیت از تل‌آویو بابت این حمله بیشتر شده است.
  روزنامه عبری‌زبان یدیعوت آحارانوت: عملکرد امروز اسرائیل (رژیم‌صهیونیستی) شبیه به رفتارش در آغاز جنگ سال۲۰۰۶ است که باور داشت با نیروی هوایی و بدون حمله زمینی حزب‌الله را شکست خواهد داد؛ زمانی که این مسئله شکست خورد و حزب‌‌الله به شلیک علیه شهرها و شهرک‌ها ادامه داد، تل‌آویو مجبور شد به لبنان به‌صورت زمینی حمله کند؛ حمله و جنگی که هیچ‌یک از اهدافش محقق نشد و تل‌آویو درنهایت مجبور به عقب‌نشینی شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید