• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 3 مرداد 1403
کد مطلب : 230785
+
-

نكته بازی

رفتن داریم تا رفتن
امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس که دوشنبه‌شب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از سخنانش در مورد برخی بازیکنان جدا شده این تیم اظهارنظر کرد و ازجمله گفت: «انتقاداتم را تلفنی به بیرانوند گفتم ولی نباید بد بدرقه باشیم. بازیکنانی که جدا شدند برای پرسپولیس زحمت کشیدند و با حمله به آنها نباید بی‌ارزش شوند.» خب البته حرف عالیشاه به‌طور کلی درست است و ما هم بارها در نکوهش سوءرفتارهای هواداری مطلب نوشته‌ایم. قرار هم نیست هر کسی جدا شد بد و بیراه بشنود اما در عین حال رفتن داریم تا رفتن. اینکه دروازه‌بانی یک سال تمام در حاشیه باشد، بارها فسخ کند، با باشگاه رقیب پای میز مذاکره بنشیند و مدام حرف‌های تحریک‌آمیز بزند، در حقیقت خودش دارد از عموم مردم دعوت به اهانت می‌کند.

50 تا قلی‌زاده داریم
ما که سر در نیاوردیم چه شد اما گویا در فوتبال ایران 50تا علی قلی‌زاده داریم. یکی از آنها با یک روزنامه حرف می‌زند و می‌گوید نمی‌خواهم به ایران برگردم و به کارم در اروپا ادامه خواهم داد، آن یکی قلی‌زاده با یک روزنامه دیگر مصاحبه می‌کند و می‌گوید می‌خواهم به ایران برگردم و فقط هم در پرسپولیس بازی می‌کنم، در همین بین یک قلی‌زاده دیگر هم پیدا می‌شود که به مجری فوتبال برتر پیام می‌دهد و می‌گوید هیچ‌کدام از آن مصاحبه‌ها مال من نیست و نگفته‌ام که فقط برای فلان تیم بازی می‌کنم. جدیدترین قلی‌زاده‌ای هم که تا زمان نگارش این مطلب کشف شده، به یک سایت پربیننده گفته می‌خواهم به جنگیدن در لهستان ادامه بدهم و خودم را احیا کنم. تا قلی‌زاده‌های بعدی، روز و روزگار خوش!

خواب بدی برایت دیده‌اند
ماجرای علیرضا بیرانوند جالب شده و دارد به جاهای هیجان‌انگیزی می‌رسد. روز اول که گلر پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد، مدیران باشگاه گفتند رفتار او غیرقانونی بوده و به همین دلیل از این سنگربان شکایت کردند. شاید آن زمان به‌نظر می‌رسید موضوع فقط یک بلوف ساده است و قرمزها برای اینکه از شدت اعتراض هواداران خود بکاهند تصمیم به این کار گرفته‌اند. با این حال امروز که بیرو تراکتوری شده، هواداران جدایی او را پذیرفته‌اند و پرسپولیس هم در حال توافق با گلر خارجی مورد نظرش است، درویش همچنان سفت و سخت می‌گوید حق با پرسپولیس است و حکم به سود این تیم صادر خواهد شد. گویا پرسپولیسی‌ها حتی برنامه شکایت به محاکم بین‌المللی را هم دارند که شاید به محرومیت و مجازات سنگین بیرانوند منجر شود. خلاصه ببینیم آخرش چه خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید