• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
پنج شنبه 7 تیر 1403
کد مطلب : 228374
+
-

8مرتبه تلاش برای قتل اعضای خانواده

8مرتبه تلاش برای قتل اعضای خانواده

تازه‌ترین اعترافات دختری که با همدستی دوستش، مادر و خواهرش را با خوراندن سیانور به قتل رسانده نشان می‌دهد او پیش از این نیز 8مرتبه برای قتل اعضای خانواده‌اش تلاش کرده است.
به گزارش همشهری، چند روز قبل خبری هولناک از قتل زنی جوان همراه با دختر 13ساله‌اش منتشر شد که نشان می‌داد عامل این جنایت دختر 18ساله خانواده و همدست او بوده اند. تحقیقات نشان می‌داد دختر جوان و دوست صمیمی‌اش باانگیزه تصاحب اموال خانواده قصد داشتند همه اعضای خانواده شامل پدر، مادر و دختر 13ساله را به قتل برسانند، اما در این حادثه پدر خانواده جان سالم به در برده و در جریان تحقیقات پلیس، دست آنها رو شده است. آنها اعتراف کردند قصد داشتند بعد از به قتل رساندن اعضای خانواده با پول‌هایی که نصیب‌شان می‌شود مهاجرت کرده و در خارج از کشور زندگی کنند. حالا اما تازه‌ترین اعترافات دختر جوان نشان می‌دهد که او پیش از این 8مرتبه برای قتل اعضای خانواده‌اش تلاش کرده بود. دختر 18ساله در آخرین اعترافاتش گفت: دوستم مرا تشویق کرد که اعضای خانواده‌ام را بکشیم و 2نفری به خارج از کشور مهاجرت کنیم. هر دو نفر ما به فیلم‌های جنایی نیز علاقه زیادی داشتیم و بارها با هم از این فیلم‌ها دیده بودیم و تحت‌تأثیر همین فیلم‌ها بود که تصمیم گرفتیم اعضای خانواده مرا مسموم کنیم. او ادامه داد: قرار بود سم داخل غذا بریزیم و از این طریق نقشه قتل را اجرا کنیم؛ به همین دلیل قبل از این حادثه من 8بار برای قتل پدر و مادر و خواهر کوچکم تلاش کردم و سم داخل غذایشان ریختم، اما تلاشم به نتیجه‌ای نمی‌رسید و آنها حداکثر مسموم می‌شدند. من هربار سم را در یک خوراکی می‌ریختم؛ یک‌بار در برنج، یک‌بار در ماست، بار دیگر در دوغ و... ؛ حتی یک مرتبه وقتی خانوادگی به شمال کشور رفته بودیم، داخل خرما سم ریختم و به پدر و مادر و خواهرم دادم، اما آنها فقط دچار دل‌پیچه شدند و هر 3نفرشان زنده ماندند.
دختر جوان در ادامه اعترافاتش گفت:‌ بعد از 8مرتبه ناکام ماندن در قتل اعضای خانواده‌ام با دوستم برای تهیه سم تحقیق کردیم و به این نتیجه رسیدیم که باید سیانور تهیه کنیم و چند روز بعد موفق به این کار شدیم و یک شب که دوستم در خانه‌مان بود، داخل ماست سیانور ریختیم و به خورد اعضای خانواده‌ام دادیم. بعد دوستم از خانه خارج شد و وقتی مادر و خواهرم حال‌شان بد شد، من اورژانس را خبر کردم و در نهایت آنها فوت شدند، اما پدرم زنده ماند و در نهایت نقشه‌مان لو رفت. براساس این گزارش، دختر جوان و همدستش در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید