• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 9 اسفند 1402
کد مطلب : 219491
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOWkV
+
-

نکته بازی

پاقدم داداش خوب نبود!
چنان که این روزها زیاد در موردش صحبت شده، فرهاد مجیدی وضعیت خوشایندی در الاتحادکلبا ندارد. تیم او در 13مسابقه فقط 3بار برنده بود و این مخصوصا با هزینه‌هایی که باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات انجام داد، تناسبی ندارد. در همین راستا روزنامه البیان امارات هم شرایط مربی ایرانی را وخیم ارزیابی کرده و نوشته مخصوصا گل‌های دقایق پایانی که این تیم دریافت می‌کند روی اعصاب مدیران باشگاه است. نایب‌رئیس الاتحادکلبا هم ضمن اینکه تأکید کرده در مورد مجیدی با عجله تصمیم‌گیری نخواهد شد، گفته به هر حال باید راهی برای تغییر شرایط پیدا شود. همه اینها در حالی است که در طول تعطیلات زمستانی، فرهاد برادرش فرزاد را هم به کادرفنی اضافه کرده اما گویا پاقدم اخوی چندان خوب نبوده و شاید هر دو با هم به ایران برگردند!

آماده باش مهدی!
مهدی طارمی این ماه‌ها اصلا شرایط جالبی نداشته است. او بعد از پشت سر گذاشتن یک جام ملت‌های ضعیف، در پورتو هم نیمکت‌نشین شده و در 2دیدار مقابل آرسنال و ژیل‌ویسنته اصلا در فهرست قرار نگرفته؛ هرچند گفته می‌شود مصدومیتی هم دارد. به هر حال آنچه مسلم است اینکه پورتو خودش را آماده عبور از طارمی کرده و این در حالی است که مهاجم ایرانی در تیم بعدی‌اش هم کار چندان آسانی نخواهد داشت. اینتر شاید هم‌اکنون یکی از 3تیم برتر اروپا باشد. آنها مخصوصا در خط حمله بسیار قدرتمند هستند؛ به‌طوری که تفاضل گل‌‌شان یعنی مثبت 51، از تعداد گل‌های زده همه تیم‌های دیگر لیگ ایتالیا بیشتر است! لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اصلی اینتر هم با 22گل و با فاصله زیاد آقای گل ایتالیاست.

زینت قانون، اجرا برای بزرگان است
کریستیانو رونالدو این هفته در مسابقات لیگ عربستان محور یک حاشیه جدی قرار گرفت. او در حاشیه بازی النصر و الشباب رو به هواداران حریف که فریاد «مسی، مسی» سر داده بودند حرکت زشتی انجام داد که حسابی خبرساز شد. تصاویر این رفتار ستاره پرتغالی النصر به سرعت در فضای مجازی منتشر و باعث شد همه منتظر نوع برخورد فدراسیون فوتبال عربستان با کریس بمانند. در همین راستا گفته می‌شود کمیته انضباطی آن کشور تصمیم گرفته رونالدو را 2جلسه محروم کند. می‌دانیم که سعودی‌ها هزینه هنگفتی برای استخدام رونالدو انجام داده‌اند و هر بازی او در این کشور با برد تبلیغاتی وسیعی همراه است اما خب قانون باید برای همه اجرا شود و مخصوصا پیاده کردن آن در مورد دانه‌درشت‌ها، به سایرین دلگرمی می‌دهد. زیبایی قانون، اجرای آن در مورد بزرگان است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید