• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 28 خرداد 1397
کد مطلب : 19970
+
-

به صعود ایران خیلی امیدوارم

به صعود ایران خیلی امیدوارم

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در مهمانی روز گذشته سفارت ایران در روسیه درباره وضعیت تیم‌ملی گفت: «در هر دو عرصه هنر و ورزش در سطح جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. برگزاری ارکستر سمفونیک در روسیه، اقدام ارزنده‌ای بود که توسط ارکستر سمفونیک تهران انجام شد و مطمئنا تأثیرات روحی روانی در بین ایرانی‌ها و اعضای تیم‌ملی فوتبال می‌گذارد و احساس می‌کنند در بین هموطنان خودشان بازی می‌کنند. حضور هموطنان در شهرهای مختلف ارزنده است و امیدوار هستیم با این شور و شعفی که از تیم‌ملی حمایت کردند، در بازی‌های بعدی نیز این حمایت ادامه داشته باشد. هنرمندان هم در افزایش غرور بازیکنان تاثیر‌گذار هستند.»
سلطانی‌فر درمورد اینکه هنگام گل ایران برابر مراکش تصویری از او منتشر شده که به شکل جالبی پریده و شادی می‌کند، گفت: «تازه شما یک لحظه را دیده‌اید و لحظات بعدی را ندیده‌اید. من از اول گفته بودم نسبت به صعود تیم‌ملی به دور بعد خیلی امیدوارم. با وجود اینکه در گروه دشواری قرار گرفتیم، بچه‌ها روز عید فطر قول دادند که بازی را ببرند که عمل کردند. با همه توان به میدان می‌‌رویم تا ببینیم چه چیزی از آب در می‌آید.» سلطانی‌فر درمورد پاداش به ملی‌پوشان به‌دلیل برد برابر مراکش خاطرنشان کرد: «قبل از بازی با اسپانیا پاداش آنها را می‌دهیم.»
او در رابطه با وضعیت تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش اظهار داشت: «اجازه دهید همه حواس‌مان به بازی‌های جام‌جهانی متمرکز باشد.»
وزیر ورزش و جوانان همچنین در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری‌ورزشی گفته: «بازی با اسپانیا را احتمالا در تهران می‌بینم اما سعی می‌کنم برای بازی با پرتغال دوباره به روسیه برگردم. امیدوارم در آن بازی جشن صعود بگیریم.»  سلطانی‌فر درباره واکنش پیروزی تیم ملی در هیات دولت گفت:«واکنش‌ها را که حتما دیده اید. همه تبریک گفته خود آقای رئیس جمهور هم با من تماس گرفتند تا پیام ویژه تشکر ایشان را بچه های تیم برسانم. با حضور در تمرین حتما پیام ایشان را به بچه ها خواهم رساند.»
وزیر ورزش و جوانان همچنین در حاشیه برنامه‌های خود در روسیه با فاطیما دبیرکل فیفا دیدار و گفت‌و‌گو کرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر در دیدار با دبیرکل فدراسیون بین‌المللی فوتبال با تقدیر از تلاش‌های ایشان برای انتقال پول‌های بلوکه شده به حساب فدراسیون فوتبال ایران بعد از برجام گفت: امیدوارم با حمایت‌های مقامات فدراسیون بین‌المللی فوتبال برای تکمیل مرکز رسانه‌ای کمپ فوتبال ایران این موضوع هر چه سریع‌تر انجام شود و در اختیار تیم‌های ملی فوتبال ایران قرار گیرد. سلطانی‌فر همچنین از تلاش‌های خانم فاطیما برای حضور زنان مسلمان فوتبالیست با حفظ حجاب اسلامی در میادین بین‌المللی تقدیر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید