• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
پنج شنبه 1 تیر 1402
کد مطلب : 195277
+
-

پرونده قاتلان مولوی ریگی در دادگاه

همزمان با پایان تحقیقات از 3نفر از متهمان شهادت مولوی ریگی، امام جمعه مسجد اهل سنت خاش، این پرونده با صدورکیفرخواست به دادگاه ارسال شد.
به گزارش همشهری، مهدی شمس‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در این‌باره گفت:‌ به‌دنبال شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه مسجد امام حسین(ع) اهل سنت خاش تحقیقات در این‌باره آغاز و در کمتر از یک هفته 3متهم دستگیر شدند. آنها اعتراف کردند که با حیله شهید عبدالواحد ریگی را وارد ماشین کرده و در مسیر وی را با اسلحه به شهادت رسانده‌اند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان ادامه داد: پرونده در شعبه‌ویژه قتل رسیدگی و درنهایت ظرف مدت کوتاهی تحقیقات تکمیل شد. او درباره جزئیات کیفرخواست صادر شده گفت:‌ برای یک نفر از متهمان کیفرخواست به‌عنوان مباشرت در قتل عمدی و برای ۲ نفر دیگر معاونت در قتل عمدی صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
شمس آبادی همچنین درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده شهادت حجت‌الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان نیز گفت: در این رابطه افرادی دستگیر شدند و کیفرخواست نیز صادر شده و به‌زودی محاکمه آنان آغاز می‌شود.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید