• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
چهار شنبه 16 فروردین 1402
کد مطلب : 188517
+
-

با مردم/استادیوم آزادی نیاز به بازسازی فوری دارد

وضعیت فعلی استادیوم آزادی به‌عنوان معروف ترین و اصلی‌ترین ورزشگاه کشور، اصلا درحد و اندازه و ‌شأن کشورمان نیست. صندلی‌ها و جایگاه‌های تماشاچیان با گذشت سال‌ها و استفاده مکرر و مداوم، بسیار کثیف و مستعمل شده‌اند.
از آن جایی که اکثر بازی‌های مهم فوتبال داخلی و خارجی در این ورزشگاه برگزار می‌شود، ضروری است که هر چه زودتر به بهترین شکل بازسازی و مرمت شود.
زربخش از تهران

رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های اهواز همچنان گرانفروشی می‌کنند
به‌رغم اعلام گزارش گرانفروشی بعضی رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های شهر اهواز به سامانه 124 همچنان خبری از اصلاح قیمت‌ها نشده و در بر همان پاشنه می‌چرخد. پرسش این است که چرا اقدامات تعزیرات برای این گرانفروشان بازدارنده نیست؟
حیدری از اهواز

اراذل و اوباش میدان صدف همدان، جمع‌آوری شوند
مدت‌های مدیدی است که هر شب عده‌ای ولگرد و اراذل و اوباش در میدان صدف همدان واقع در کوی ستایش، انتهای خیابان زرین جمع شده و مزاحمت‌هایی برای مردم این منطقه به‌وجود آورده‌اند. وضعیتی که این افراد ایجاد کرده‌اند امنیت خانواده‌ها را به خطر انداخته و زنان و دختران، امکان تردد تنها از این مسیر را ندارند. اما هیچ‌گونه اقدامی برای جمع‌آوری اینها انجام نشده است؛ از این تریبون از مسئولان شهری و انتظامی همدان تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کنند.
کاظم خواه از همدان

پیامک
شهر هشت‌بندی در میناب مشکل مخابراتی دارد
مدتی است که شبکه تلفن همراه و اینترنت ثابت و سیار شهر هشت‌بندی از توابع شهرستان میناب استان هرمزگان، بدون هیچ توجیه قابل‌قبول و یا توضیحی از جانب مسئولان اداره مخابرات، دائما قطع و وصل می‌شود که سبب سردرگمی مردم، خسارت به کسبه، اختلال گسترده در امورات اداری و آموزشی و در مجموع نارضایتی گسترده مردم منطقه شده است. به همین دلیل، خواستار توضیح مسئولان در این خصوص و تعهد مبنی بر عدم ‌قطع مجدد شبکه تلفن همراه و اینترنت منطقه هستیم. این که در ازای وجوه دریافتی از مشترکان، خدمات رسانی صحیح انجام نگیرد، مصداق بی‌احترامی و بی‌عدالتی است.
زرین از هرمزگان

اتوبوس در مسیرمحله‌خانه اصفهان به بیمارستان غرضی راه‌اندازی شود
یکی از مشکلات اهالی محله خانه اصفهان، نبود اتوبوس از این محله به بیمارستان و درمانگاه تخصصی غرضی واقع در شمال شهر اصفهان است. از آن جایی که این بیمارستان دولتی بزرگ و مجهز متعلق به سازمان بیمه‌های تامین اجتماعی است، بیماران زیادی به آن مراجعه می‌کنند؛ به همین دلیل ضروری است تا خط مستقیمی برای اتوبوس شهری در این مسیر در نظر بگیرند تا بیماران و همراهان شان برای رفت‌وآمد دردسر کمتری داشته باشند.
شهروندی از اصفهان

عملکرد اداره پسماند خیابان شیخ بهایی نیازمند نظارت است
اداره پسماند منطقه ونک واقع در خیابان شیخ بهایی، مشکلاتی را برای این محل به‌ وجود آورده است. رفتارهای نامناسب کارگران که اغلب از اتباع خارجی هستند، بسیار زننده و ناامن‌کننده محیط است؛ ضمن اینکه به‌دلیل انباشت زباله باعث زاد و ولد موش ها و تجمع آنها شده است. اطراف این محل نیز همیشه مملو از بوی بد  است که در هوای آلوده تهران بسیار غیرقابل تحمل‌تر می‌شود. از مسئولان خواهشمندیم با نظارت بیشتر، هر چه زودتر این مشکلات را حل کنند.
بیگی از تهران

پیام

اطلاع‌رسانی‌های گردشگری در تلویزیون کافی نیست
ایران ما از جمله کشورهایی است که زیبایی‌ها و دیدنی‌های فراوانی دارد. یکی از بهترین راه‌های معرفی این دیدنی‌ها، ساخت برنامه‌های مستند تلویزیونی است که به‌طور خلاصه تاریخچه، آثار باستانی، غذاهای محلی، رسوم و مناطق دیدنی هر شهر را معرفی کند و از شبکه‌های اصلی پخش شود؛ نه شبکه‌های دارای بیننده کم. یقینا با پخش این مستند‌ها از رسانه‌های داخلی وخارجی، ضمن جذب گردشگر و ارز‌آوری به رونق اقتصادی شهرها، کمک شایانی خواهد شد.
هدایت طلب از کرمان

زمینه و ابزار کافی و مناسب در اختیار قشر نخبه کشور قرار گیرد
خوشبختانه کشور ما همیشه مهد هنر و صنعت بوده و هست. ما محققین، نخبگان، مخترعین، مبتکرین و دانشمندان بسیاری داریم که با بهره‌گیری از ظرفیتشان می‌توانیم در بسیاری از زمینه‌ها نه‌تنها به‌خودکفایی برسیم، بلکه به بازارهای جهانی راه پیدا کنیم. جا دارد مسئولان ذیربط با تشویق و ترغیب و اعطای امتیازات و ابزار لازم به این ثروت‌های ملی و ذخائر معنوی، از آنها برای پیشرفت و اعتلای کشور استفاده کنند.
محمود بلیغیان از اصفهان

نصب سنگفرش جدید با همان کیفیت قبلی در معابر شهری توجیهی ندارد
مدتی است که در خیابان بهبودی، نبش بن بست نخست، کارگران شهرداری مشغول کَندن سنگفرش‌های قدیمی و نصب سنگفرش جدید، دقیقا با همان شکل و کیفیت هستند؛ درحالی‌که چند سال پیش هم کسبه با استعلام و هماهنگی با شهرداری همین سنگفرش‌ها را نصب کرده بودند و در حال حاضر، هیچ مشکلی هم ندارند. واقعا دلیل جایگزینی سنگفرش‌های قدیمی با نوع تکراری آن جز اسراف و حیف و میل بیت المال چه می‌تواند باشد؟
متین از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید