• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 6 خرداد 1402
کد مطلب : 192946
+
-

با مردم/مسیر روستاهای شهیدآباد، هرائین و قهوج نیازمند مرمت و بازسازی است

مسیر روستاهای شهیدآباد، هرائین و قهوج با جمعیت 5هزار‌نفری از توابع بخش مرکزی شهرستان آوج استان قزوین بسیار نامطلوب و همواره زمینه‌ساز حوادث جاده‌ای و خطرات جانی بسیار است. مسیر روستاهای یادشده 30سال قبل آسفالت شده و تاکنون هیچ اقدامی ازجمله مرمت، بازسازی یا روکش صورت نگرفته است. این جاده‌ها مسیر راه ارتباطی معادن بسیاری است و وسایل نقلیه سنگین از این مکان عبور می‌کنند که این موضوع مسبب از بین رفتن زیرسازی ۳۰ساله این محور شده است. از مسئولان تقاضا داریم پیگیر زیرسازی مجدد و آسفالت این مسیر باشند تا از حوادث جانی و مالی سنگین ساکنان روستاهای فوق جلوگیری به عمل‌ آید.
قهوجی از آوج قزوین

نداشتن کلاه ایمنی برای موتورسواران مشمول جرایم سنگین شود
نداشتن کلاه ایمنی در مقاطعی سختگیرانه رصد شده و متخلفان جریمه و متوقف می‌شدند، اما مدتی است با موتورسوارانی که کلاه ایمنی ندارند، ‌برخورد نمی‌شود و در نتیجه تصادفاتی که برای این افراد رخ می‌دهد، مرگبار است. به‌عنوان پرسنل بخش اورژانس ماه‌هاست مشاهده می‌کنم که تعداد قابل‌توجهی از تصادفی‌های منجر به فوت یا آسیب‌های جبران‌ناپذیر بخش ما موتورسواران بدون کلاه ایمنی هستند که اگر این افراد کلاه داشتند زنده می‌ماندند یا دچار آسیب‌های دائمی نمی‌شدند. تقاضا دارم فکری برای استمرار برخورد با موتورسواران بدون ایمنی بکنند.
عابدی از تهران

پیامک
ازدحام متروی تئاترشهر مدیریت شود
ایستگاه متروی تئاترشهر یکی از پرترددترین ایستگاه‌های متروی تهران است که بخش‌هایی از آن نیز در اختیار غرفه‌دارانی قرار گرفته که کالاهای خود را عرضه می‌کنند. توقف مردم مقابل غرفه‌ها برای خرید و دیدن و شلوغی همیشگی این ایستگاه باعث شده ورود و خروج به ایستگاه دچار مشکل شود؛ حتی می‌توان انبوه جمعیت در حال ورود در دوطرف تقاطع خیابان انقلاب با ولی‌عصر(عج) را دید که نشان از شلوغ بودن داخل ایستگاه دارد. پیشنهاد می‌شود برخی قطارها در این ایستگاه توقف نکنند و به جای آن برخی قطارها این ایستگاه را مبدا حرکت قرار دهند. لطفا فروشگاه‌ها و غرفه‌های داخل ایستگاه تعطیل شده و اجازه استفاده کامل مسافران از فضاهای داخل مترو فراهم شود. همینطور تعداد مأموران این ایستگاه افزایش یابد تا به نظم‌دهی کمک بیشتری شود و هر کار دیگری که به فکر کارشناسان می‌رسد، انجام شود تا رضایت خاطر نسبی برای مسافران ایجاد شود.
محمدی از تهران

تنها پارک فسا بهسازی شود
پارک قدیمی شهر فسا که بسیار وسیع و یادآور خاطرات خوب گذشته برای اغلب مردم این شهرستان است، مدت‌هاست بی‌رونق شده و به‌خصوص وسایل بازی آن مثل چرخ و فلک و... غیرقابل استفاده هستند و آنطور که باید به آن رسیدگی نمی‌شود. از شهرداری فسا درخواست رسیدگی به این پارک و بهسازی و راه‌اندازی دوباره وسایل بازی آن مثل چرخ و فلک و وسایل دیگر را داریم.
زعیمی از فسای فارس

پیام
فرهنگسازی در مورد اهدای عضو ضروری است

دفن سالانه اعضای قابل پیوند ۳هزار بیمار مرگ مغزی حکایت از نهادینه نشدن ارزش بی‌نهایت نجات جان نفوس در جامعه دارد. طبق نص صریح قرآن کریم ثواب نجات جان یک انسان با نجات کل نفوس برابری می‌کند و واقعا محرومیت از این توفیق خسران بزرگ است. جا دارد درخصوص اهدای عضو که مورد تأیید علمای فقیه نیز هست فرهنگسازی بیشتری صورت گیرد.
عسگری از تهران

ترافیک دائمی در کوچه هاشمی اندیشه نیازمند مدیریت است
از شهرداری منطقه یک شهر اندیشه شهریار درخواست داریم فکری به حال کوچه شهید ابراهیم هاشمی واقع در ابتدای فاز یک شهر اندیشه شهریار بلوار دنیامالی کنند. این کوچه 3متری به واسطه مراجعه‌کنندگان مجتمع‌های تجاری آرم و کوثر، همواره با معضل پارک غیرمجاز و دوبل مواجه است. از طرفی جوی آب در این کوچه اصلا کارایی ندارد و همین جوی به مشکل عبور و مرور ماشین‌های ساکنان کوچه دامن زده است.
نکاهی از فاز یک شهر اندیشه شهریار

حقوق سرایداران مدارس همسان‌سازی‌ شود
از وزارت آموزش‌وپرورش تقاضا داریم به داد سرایدارهای مدرسه که با قانون کارگری، کار می‌کنند، اما حقوق‌شان کارمندی پرداخت می‌شود، برسند. با 3فرزند خالص دریافتی‌ام 8میلیون هم نمی‌شود و واقعا نمی‌دانم چه باید بکنم؛ این مشکل همه سرایداران است.
بزرگیان از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید