• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 19 آذر 1401
کد مطلب : 179573
+
-

نکته بازی/ حالا شما به بزرگی خودتان ببخشید

یکی از خبرسازترین اتفاقات تیم‌ملی در قطر مربوط می‌شد به اینکه پیش از بازی با آمریکا به بازیکنان حواله واردات یک دستگاه خودروی خارجی اعطا شده است. مخصوصا وقتی تیم ملی نتوانست آمریکا را ببرد و مثل 2دوره قبلی از مرحله گروهی جام‌جهانی اوت شد، فشارها و انتقادات علیه این جایزه عجیب افزایش پیدا کرد. در عین حال، اما برخی اخبار هم حاکی از گلایه بازیکنان است. آنها می‌گویند این حواله زیاد هم به‌کار نمی‌آید و تبصره‌ها و محدودیت‌هایی دارد که مانع از وصول سود کامل و چشمگیر می‌شود. خواستیم به عزیزان عرض کنیم این قصور را به بزرگی خودشان ببخشند. به امید خدا دفعه بعد که حذف شدید، پاداش بهتر و بزرگ‌تری تقدیم‌تان می‌شود!

10سال دیگر وقت بدهید
در این مدت خیلی‌ها لب به انتقاد از کارلوس کی‌روش گشوده‌اند و حتی دیده شده که برخی از جدی‌ترین و قدیمی‌ترین حامیان او هم موضع متفاوتی گرفته‌اند. گویا اما یک نفر دلش نمی‌خواهد این سنگر را ترک کند. محمدرضا مهدوی که بعد از شکست 6 بر 2 تیم ملی ایران برابر انگلستان گفته بود: «مهم این است که 2گل به کشور مخترع فوتبال زدیم»، هنوز به دفاع از مربی پرتغالی ادامه می‌دهد. مهدوی در تازه‌ترین اظهاراتش گفته: «کی‌روش فرصت زیادی برای کار در تیم ملی نداشت و نتوانست برنامه‌هایش را اجرا کند.» راست می‌گوید بنده‌خدا. 10سال و 3دوره جام‌جهانی که فرصت زیادی نیست. به‌نظرمان می‌رسد باید 10سال دیگر به او فرصت داد، شاید بالاخره به امید خدا توانست برنامه‌هایش را اجرا کند و یک اتفاق خوب رقم بزند.

گزینه ابدی
بحث در مورد نیمکت تیم ملی همچنان زیاد است و کسی نمی‌داند کی‌روش به‌عنوان سرمربی ابقا خواهد شد یا نه. در همین حال، گروهی نیز اصرار دارند روی اینکه باید از مربی داخلی استفاده کرد. مخصوصا موفقیت‌هایی که برخی کشورها همچون ژاپن با مربی بومی در جام‌جهانی رقم زدند، این اصرار را دوچندان کرده است. در همین راستا بار دیگر به‌طور گسترده شاهد طرح اسم و عکس امیر قلعه‌نویی در مطبوعات و رسانه‌های ورزشی هستیم. امیر 15سال پیش در یک مقطع کوتاه هدایت تیم ملی را پذیرفت و موفق هم نبود، اما از همان روز تا حالا هر بار که بحث تغییرات در کادرفنی به‌وجود می‌آید، شاهد تکرار نام او هستیم. قلعه‌نویی گزینه ابدی نیمکت تیم ملی است و احتمالا هرگز هم روی این نیمکت نخواهد نشست.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید