• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 20 اسفند 1401
کد مطلب : 187421
+
-

نکته بازی/ شما به بزرگی خودتان ببخشید!

در این مدت مطالب زیادی در نقد رویکرد باشگاه استقلال برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از هواداران به‌منظور تسویه‌حساب با آندرا استراماچونی منتشر شده است. باشگاه استقلال اما نه‌تنها تحت‌تأثیر این نقدها متوجه اشتباه خودش نشد، بلکه حالا مدیرعامل آن بابت اینکه میزان پول جمع‌آوری شده اندک است، به هواداران سرکوفت هم می‌زند! علی فتح‌الله‌زاده در این مورد گفته: «30میلیون هوادار داریم، اما فقط 300میلیون تومان پول جمع شده است.» حالا کاری به آن عدد 30میلیون نفر نداریم، چرا که ادعای سرخابی‌ها در این مورد به شکل اساسی محل تردید است، اما نمی‌توانیم بفهمیم فتح‌الله‌زاده چطور انتظار دارد مردم شب عید از شکم زن و بچه خودشان بزنند و پول استراماچونی را بدهند. مدیران فوتبالی گاف می‌دهند، مردم باید هزینه کنند؟

چقدر به هم می‌آیید
شاید شگفت‌انگیزترین اتفاق تعطیلات اخیر، مصاحبه تلویزیونی ساکت الهامی بود. سرمربی هوادار که اسمش بین گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شده بود، اظهاراتی انجام داد که روشن نبود جدی است یا شوخی. وقتی از او پرسیدند نظرش در این مورد چیست، از خودش به‌عنوان لایق‌ترین گزینه به این منظور نام برد و گفت اگر چنین سمتی را به‌دست بیاورد، ژاپن، کره‌جنوبی و عربستان را در پایتخت‌های خودشان خواهد برد! اظهارات الهامی با واکنش‌های منفی فراوانی همراه شده، اما او از یک جهت شایسته هدایت تیم ملی به‌نظر می‌رسد و آن هم «خودبزرگ‌بینی» است. وقتی بازیکنان تیم ملی با کمترین دستاورد ممکن و حضور تنها دو لژیونر در 5لیگ معتبر اروپایی خودشان را «نسل طلایی» می‌دانند، همین ساکت الهامی با این تفکرات بهترین گزینه برای آنهاست!

بیشتر مواظب خودت باش
پرسپولیس در حالی امروز به مصاف سپاهان خواهد رفت که شیخ دیاباته از بند مصدومیت رها شده و تا آسیب‌دیدگی بعدی که احتمالا خیلی زود از راه خواهد رسید، می‌تواند برای سرخپوشان به میدان برود. با این حال سعید صادقی به این بازی هم نرسید تا سال خورشیدی برای او تمام شود. مسابقات هفته بیست‌وسوم فروردین برگزار می‌شود و صادقی شاید به بازی پرسپولیس و مس رفسنجان برسد. این شرایط، اصلا و ابدا چیزی نبود که هواداران از حضور صادقی در تیم‌شان انتظار داشتند. او به‌عنوان بمب نقل‌وانتقالات به جمع قرمزها آمد، اما در نزدیکی‌های پایان مسابقات تنها 2گل و یک پاس گل به نامش ثبت شده است. خوب شد استاد با بادیگارد آمد و قرارداد بست. با این آمار، او حتی باید بیشتر از اینها هم مراقب خودش باشد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید