• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
چهار شنبه 26 آبان 1400
کد مطلب : 145754
+
-

نکته بازی/ پس عجب باشگاه بزرگی بوده!


محمدرضا آزادی یکی از مهاجمان استقلال است که پشت ترافیک شدید این خط باقی مانده. آزادی باید با 2 فوروارد خارجی استقلال، قاسمی‌نژاد، مطهری و آرمان رمضانی رقابت کند. به همین دلیل هم شایعاتی در مورد اقدام او برای جدایی از جمع آبی‌پوشان به گوش رسید. با این حال آزادی همه شایعات را تکذیب کرده و گفته: «وقتی پیشنهاد استقلال رسید، من 4 میلیارد تومان به پانتولیکوس بخشیدم که بتوانم به این تیم بیایم. در یونان حتی به من پیشنهاد کاپیتان دومی هم دادند، اما قبول نکردم و به استقلال آمدم.» حالا ما نمی‌دانیم قرارداد آزادی چقدر بوده که او 4 میلیاردش را بخشیده، اما همین که این پسر را بعد از فقط 10بازی و صفر گل زده می‌خواستند کاپیتان کنند، نشان می‌دهد پانتولیکوس چقدر تیم بزرگی بوده!

لباس که دیگر می‌دهند

بعد از پیروزی تیم ملی کشورمان برابر لبنان، تعدادی از بازیکنان با انتشار یک پست مشترک نسبت به برخی کمبودها در این تیم اعتراض کردند. مسئله در کار نبودن پرواز اختصاصی، عدم‌اعتراض فدراسیون به میزبانی‌های ضعیف رقبا، تحویل داده نشدن لباس‌های جدید به بازیکنان، تعویق پاداش‌ها و... ازجمله محورهای اعتراض دسته‌جمعی بازیکنان بود. در چنین شرایطی اما عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال وارد گود شده و گفته: «در کره‌جنوبی هم با آن اقتصاد، تیم ملی پرواز اختصاصی ندارد.» بسیار خب، قبول کردیم استاد، اما آنجا لااقل لباس که به اندازه کافی به بازیکنان می‌دهند؛ نمی‌دهند؟ اینکه دیگر ربطی به اقتصاد و سایر مسایل ندارد؛ دارد؟ سریع می‌گردید و برای توجیه یک ضعف در اردوگاه رقبا پیدا می‌کنید، اما حاضر نیستید نقاط قوت خودتان را افزایش بدهید.

شما مشغول مذاکره با اسدی بودید

کمیته تعیین وضعیت شکایت باشگاه پرسپولیس از سعید حسین‌پور را رد کرد. حسین‌پور یکی از جوانان این سال‌های پرسپولیس بود که بازیکن بااستعدادی به‌نظر می‌رسید. با این حال او کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت و حتی در مقطعی به ماشین‌سازی تبریز قرض داده شد. بعد از این اتفاقات حسین‌پور قراردادش با پرسپولیس را به بهانه عدم‌دریافت مطالباتش به‌طور یکطرفه فسخ کرد. پرسپولیس هم از این بازیکن شاکی شد، اما نهایتا شکایت این باشگاه به جایی نرسید. حالا حسین‌پور مختار است که به‌عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی خواست برود. احتمالا این خبر خوبی برای سرخ‌ها نخواهد بود، اما هر چه پیش آمد تقصیر خودشان بود. در روزهایی که آنها باید به این سرمایه جوان خود بها می‌دادند، در همان پست دنبال نازکشی از رضا اسدی بودند!





 

این خبر را به اشتراک بگذارید