• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 28 مهر 1401
کد مطلب : 174590
+
-

یاکوزاهای شهریار دستگیر شدند

کوتاه از حادثه
یاکوزاهای شهریار دستگیر شدند

اعضای باند یاکوزا که در چندین فقره شرارت و سرقت در غرب استان تهران دست داشتند در جریان عملیات ضربتی پلیس امنیت دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، به‌دنبال سرقت‌های متعدد توسط تعدادی از اوباش در منطقه امیریه شهرستان شهریار واقع در غرب استان تهران در مرداد ماه امسال، تحقیقات در این‌باره آغاز شد و مأموران کلانتری ۱۳ امیریه توانستند مخفیگاه تبهکاران را که به باند یاکوزا معروف هستند شناسایی کنند. زمانی که مأموران پلیس برای دستگیری اعضای این باند اعزام شده بودند یاکوزاها با هیاهو و جوسازی با مأموران درگیر شدند و از آنجا که خانواده و بستگان آنها نیز در آنجا حضور داشتند با کمک آنها توانستند مأموران را مصدوم کرده و بگریزند.
با گزارش این درگیری و فرار اشرار به پلیس امنیت عمومی نقشه تازه‌ای برای دستگیری اعضای این باند طرح‌ریزی شد. مأموران ابتدا توانستند یکی از عاملان درگیری و مسدود کردن راه مأموران کلانتری را دستگیر کنند. آنها در ادامه با چند روز کار اطلاعاتی از حضور متهم اصلی در مخفیگاه خود در امیریه شهریار با خبر شدند و در این شرایط چند گروه از مأموران پلیس امنیت عمومی آنجا را به محاصره درآوردند و توانستند پس از شلیک 2تیر هوایی متهم را مجبور به تسلیم کرده و او را دستگیر کنند. این پایان کار نبود؛ چرا که در ادامه مأموران یگان امداد شهریار نیز به منطقه فراخوانده شدند و با کمک آنها 7نفر دیگر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی و ضاربان مأموران پلیس و افرادی که موجب اخلال در نظم عمومی، سلب آسایش و از دستورات مأموران تمرد کرده بودند، دستگیر کنند و به این ترتیب شمار دستگیرشدگان به 9 نفر افزایش پیدا کرد.
سرهنگ حسین معصوم‌زاده، رئیس پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با اعلام جزئیات این پرونده از آغاز تحقیقات از دستگیرشدگان برای کشف سایر جرائم احتمالی آنها خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید