• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 22 مرداد 1401
کد مطلب : 168340
+
-

با مردم/خودرو ام به دلیل نبود قطعه، بلاتکلیف در تعمیرگاه مانده است

نیمه تیرماه خودروی جک خود را جهت سرویس به نمایندگی بردم که تشخیصی برای نقص کولر ندادند. همان روز در جاده کولر دچار مشکل شد که گفتند بدون نوبت بیاورید. مسافرت فوری پیش آمد و کولر خراب در جاده، باعث خرابی ماشین شد؛ ماشین را با هزینه شخصی خود به نمایندگی بردم و آنجا گفتند که خودرو حداقل یک ماه باید اینجا بماند چون قطعه نداریم. بعد از مدت ها تماس و پیگیری به تازگی گفته اند حداقل تا 15 شهریورماه صبر کنید شاید درست شود. هزینه حمل خودرویی که بیش از 3 روز در تعمیرگاه بماند با شرکت است که آن هم تا الان از جیب ما رفته است و معلوم نیست تا کی باید بدون خودرو بمانیم و چقدر بابت هزینه تعمیر بپردازیم.
مصطفی سعیدی از تهران

فروش محصولات فاسد و در این شرایط انصاف نیست
در این شرایط بد اقتصادی فروش محصولات تاریخ گذشته یا فاسد واقعا بی انصافی است؛ چند روز قبل یک دوغ از برند معروف گرفتم که تاریخ انقضای آن 31شهریور است اما متاسفانه دوغ کپک زده بود و این برای منِ کارگر با 5سر عائله واقعا غم انگیز است که حتی نمی دانیم به کجا شکایت کنیم.
دلاوری از ازنا

دفاتر پیشخوان دولت از ثبت نام کارت ملی هوشمند طفره می روند
در حالی که ثبت احوال فرایند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند را به دفاتر پیشخوان واگذار کرده، برخی دفاتر نسبت به ثبت‌نام طفره می روند که همین امر منجر به سرگردانی متقاضیان در بین دفاتر شده است. اگر قرار است این دفترها ثبت نام نکنند، چرا سازمان ثبت احوال اعلام کرده که صدور کارت ملی هوشمند تسریع شده است؟ جلوی تخلفات دفاتر پیشخوان را بگیرند و از سرگردانی مردم جلوگیری کنند.
محمودنیا از تهران 

پیامک
باتری ویلچر معلولان، دست نیافتنی شده است
باتری ویلچرم نیازمند تعویض است. از نمایندگی قیمت آن را پرسیدم گفتند: هفته قبل ۵میلیون و ۸۰۰هزار تومان بود تا سه شنبه صبر کنید که قیمت جدید به شما بدهیم. همان قیمت قدیمش هم برای 90درصد معلولان ویلچرنشین قابل تهیه نیست . دریافتی یک معلول ماهانه حداکثر 430هزار تومان است که اگر یک سال آن را پس انداز کند، به لوازم ضروری تر از ویلچر هم نمی رسد تا چه برسد به خرید باتری ویلچر. گرانی زندگی اقشار همانند ما را به کلی به انزوا برده است.
سارخانلو از تهران

قطع مکرر آب در شهرکرد ادامه دارد
در حالی که چهارمحال و بختیاری استانی پرآب و شهرکرد بام کشور و تامین کننده آب چند استان است، آب شرب در مرکز استان مدام قطع می شود و با تانکر به مردم شهر آبرسانی می کنند. این در حالی‌است که این روزها هوا بسیار گرم و آبی که در محلات با تانکر توزیع می شود ناسالم است.
مردانی از میرآباد شهرکرد

گوجه فرنگی را به قیمت از کشاورز نمی خرند
من از گوجه کاران خراسان شمالی هستم که در آستانه ورشکستگی‌ام. گوجه ای که کیلویی ۳هزار تومان برای یک کشاورز تمام می شود به سختی از ما 3هزار تومان می خرند که جدای از هزینه جمع آوری و حمل و نقل است. این قیمت یعنی فاتحه کشاورزی من خوانده است . چرا کشاورزی که یکسال تمام چشمش به محصولش است، باید به این وضعیت بیفتد. چرا هیچ قیمتگذاری و نظارتی بر این روند نمی شود. 
شیروانی از شیروان خراسان شمالی

پیام
جلوی افزایش قیمت بیشتر دارو را بگیرند
قرصی که چند هفته قبل 3 ورق آن را 10هزار تومان خریده بودم، این بار 3 ورقش را 45هزار تومان خریدم. واقعا این چه وضعیتی است که من پیرمرد یارانه ام را بابت چند ورق قرص مسکن که ناچارم مصرف کنم بپردازم؟
قناعت از تهران 

حسینیه بودن عمارت صولت السلطنه را مصوب کنند
عمارت صولت السلطنه در روستای سریک هشترود که سال ها به عنوان حسینیه از آن استفاده می شد و قدمت 150ساله دارد، در آستانه تخریب کامل است. این در حالی‌است که هویت بنا سال‌هاست که به عنوان یک اثر تاریخی و حسینیه شناخته شده است و جا دارد مسئولان فرهنگی با هماهنگی سازمان های مربوطه ضمن حفظ بنا برای تبدیل آن به یک حسینیه با قدمت اقدام کنند و اجازه ندهند بنا تخریب شود. نکته اینکه ساکنان بنا آدم های مذهبی و خوشنامی بوده اند و تبدیل رسمی بنا به حسینیه مناسبت دارد.
حیدری از هشترود 

مجازات مالی برای قطع درختان، بازدارنده نیست
در ماه‌های اخیر بارها خبر قطع درختان در تهران و دیگر شهرها را شنیده ایم که جرایم سنگینی برای متخلفان در نظر گرفته اند. این متخلفان اغلب با پرداخت این جرائم مشکلی ندارند و به سادگی از پس آن برمی آیند؛ پس این جرائم کافی و بازدارنده نیست. بهتر است برای کسانی که به محیط زیست، به خصوص در شهرها آسیب می رسانند مجازات‌های دیگری در نظر بگیرند که به اندازه کافی بازدارنده باشد و آنها فکر نکنند که تخلف کرده ام و پولش را می دهم!
قلی زاده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید