• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 26 تیر 1401
کد مطلب : 166098
+
-

تعدیل نیرو در رئال مادرید

رئال مادرید شبیه باشگاه‌های ورشکسته عمل می‌کند

تعدیل نیرو در رئال مادرید

تعدیل نیرو در رئال‌مادرید ادامه دارد. باشگاه تنها 2‌خرید به نام رودیگر و شوامنی داشته و تقریبا یک‌تیم کامل جدا شده‌اند یا در آستانه جدایی هستند. گرت بیل که به تیم دیوید بکام در MLS رفت، انتقال ایسکو به سه‌ویا و بازی زیرنظر مربی محبوبش لوپتگی نهایی شده، مارسلو قراردادش را به پایان برد اما هنوز تیم آینده‌اش را مشخص نکرده و یوویچ هم رایگان به فیورنتینا واگذار شد اما 50درصد رقم انتقال بعدی‌اش به مادرید خواهد رسید.
   کوبوی ژاپنی پس از چند سال قرض داده‌شدن به باشگاه‌های دیگر احتمالا فروخته خواهد شد چون تعداد بازیکنان غیرپاسپورت اروپایی در این تیم زیاد است و جایی برای او باز نمی‌شود. کوبو با ۱۰‌میلیون یورو و تا سال۲۰۲۷ راهی سوسیداد خواهد شد و 50درصد از حق فروش او در آینده متعلق به باشگاه رئال‌مادرید خواهد بود.
   رینیر برزیلی که 2‌فصل در دورتموند بود و ندرخشید، امیدوار است زودتر تکلیفش مشخص شود و بداند به چه تیم دیگری قرض داده می‌شود.
   باشگاه حتی مایورال و اودریوسولا که از قرارداد قرضی برگشته‌اند و همچنین ماریانو دیاس و وایخو را هم نمی‌خواهد. براهیم هم که قطعی به میلان واگذار شده.
   اگر ماریانو و مایورال هر دو بروند، با خروج یوویچ اکنون دیگر هیچ بازیکن ذخیره‌ای برای کریم بنزما وجود ندارد. آنچلوتی مشکلی با این موضوع نخواهد داشت چون در غیاب کریم در ال‌کلاسیکوی پیش‌فصل قصد دارد ادن آزار را در پست شماره9 کاذب به بازی بگیرد؛ همان کاری که فصل قبل یک‌بار با مودریچ انجام داد و نتیجه نگرفت.
   گزینه دیگری که در لیست فروش قرار دارد و ممکن است به لیگ برتر یا سری‌آ (میلان) برود، آسنسیو است که تنها یک‌فصل دیگر از قراردادش باقی مانده و باشگاه نمی‌خواهد او را هم مثل خیلی‌ها رایگان از دست بدهد.
   سبایوس چاره‌ای جز ماندن ندارد چون تنها رئال بتیس خواهان خرید اوست که این باشگاه از پس درخواست 10‌میلیون یورویی رئال برنمی‌آید. چند بازیکن تیم دوم رئال یعنی کاستیا پیشنهادهای خوبی دارند.
   باشگاه رئال مادرید که یکی از باثبات‌ترین اقتصادها را در دوران کرونا به این‌سو بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی دارد، طوری در فصل نقل‌وانتقالات رفتار کرده انگار دچار رکودی وحشتناک و بدهی کلان است. از دست دادن این همه بازیکن اصلا طبیعی نیست. این در حالی است که رئال در آستانه جذب امباپه بود و فرصت خرید هالند را از دورتموند از دست داد. تنها خبر نقل‌وانتقالاتی در بخش خرید بازیکن که از این تیم به گوش می‌رسد، این است که آنها از الان برای خرید جود بلینگام جوان از دورتموند در تابستان آینده دورخیز کرده‌اند. اگر رئال مادرید نتواند در این فصل نتیجه بگیرد، انتقادات از امپراتور مادرید یعنی آقای پرس بالا خواهد رفت و کسی به این فکر نخواهد کرد که همین فصل گذشته آنها 3‌جام مهم را کسب کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید