• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 21 تیر 1401
کد مطلب : 165706
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/o2EBY
+
-

نکته بازی/واقعیت قائدی همین است

در غائله به‌پا شده بر سر استوری‌های ملی‌پوشان فوتبال، عجیب‌ترین نکته مربوط می‌شد به مواضع متناقض مهدی قائدی. بازیکن الاهلی امارات که عمده اوقاتش را روی نیمکت می‌گذراند، ابتدا استوری حمایتی بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و سردار آزمون را منتشر کرد اما در ادامه استوری دوم گروه طارمی و جهانبخش را که علیه دسته اول بود به اشتراک گذاشت. این یعنی قائدی ظرف چند ساعت، علیه موضع خودش موضع گرفت که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد! جالب‌تر اینکه او کمی بعد استوری دوم را هم پاک کرد تا احتمالا به گشت و‌گذار و تفریح ادامه بدهد. خیلی با این ماجرا شوخی شد، اما اتفاقا «واقعیت» قائدی از همین حرکت او آشکار می‌شود؛ فوتبالیستی که در ساده‌ترین امور قدرت تصمیم‌گیری ندارد و البته که این خیلی بد است.

خدا کند به همین مقدار بسنده کنند
بنده‌خدا کریم باقری که در یک دوره حیاتی به کادرفنی تیم ملی اضافه شد و بعد هم با افشا کردن دستمزدش و کلی جار و جنجال از این سمت کنار رفت، حالا در مورد شرایط عجیب این تیم و دودستگی بازیکنان اظهارنظر کرده است. باقری گفته: «به بازیکن ربطی ندارد که سرمربی را انتخاب کند. او باید سرش را پایین بیندازد و فقط تمریناتش را انجام بدهد.» خب البته آقا کریم نسل فعلی را با خودش مقایسه کرده وگرنه اینها اگر دست‌شان برسد بالاتر از سرمربی را هم عوض می‌کنند. یکی از دوستانی که الان درگیر پروژه تغییر مربی است و ظاهرا کل داستان را ایشان استارت زده، جناب مهدی طارمی است؛ عزیزی که بعد از چند سال درخشش، جواب تلفن خود باقری را هم نداد. از اینها چه انتظاری داری برادر؟

کمی دیر نیست؟
این چند وقت شایعه برکناری اسکوچیچ داغ بود و می‌گفتند احتمال دارد کارلوس کی‌روش جای او را بگیرد. در این میان یکی از روزنامه‌های منتقد اسکوچیچ که هفته‌ای 8بار مربی کروات را در هم می‌کوبد، خطاب به کی‌روش تیتر زده: «اخلاقت را درست کن و برگرد.» گفته می‌شود کی‌روش بعد از دیدن تیتر این روزنامه یکه‌خورده، به‌خودش آمده و ساعت‌ها در خلوت به کارهای بدی که قبلا مرتکب شده فکر کرده است. حتی می‌گویند گوشه چشم‌های کارلوس خیس شده و او به‌شدت از پرخاشگری‌های قبلی‌اش احساس ندامت کرده است! خب البته واقعا تلنگر خوبی بود، اما آیا فکر نمی‌کنید کمی برای این حرف‌ها دیر شده باشد؟ می‌گویند تغییر آدم‌ها بعد از 40سالگی دشوار است، این بنده خدا که 70ساله است و کلا با تغییر حال نمی‌کند!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید