• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 تیر 1402
کد مطلب : 196169
+
-

نکته بازی/بازهم همین را می‌گفتی!

در شرایطی که 2‌فصل پیش انتقادهای زیادی از توان بدنی بازیکنان پرسپولیس وجود داشت، یحیی گل‌محمدی تن به تغییر داد و از پپه لوسادا، بدنساز اسپانیایی سرخپوشان سود برد. تأثیر عملکرد این مربی هم کاملا آشکار بود و شاید تفاوت سطح پرسپولیس با استقلال در وقت‌های اضافی فینال جام حذفی به وضوح این موضوع را نشان می‌داد. با این حال اجازه بدهید در مورد مصاحبه تازه آقای لوسادا که در آن گفته «پرسپولیس، رئال مادرید ایران است» یک نکته را گوشزد کنیم؛ اینکه به‌احتمال فراوان اگر لوسادا به جای پرسپولیس با استقلال قرارداد بسته بود هم همین جمله را در مورد آبی‌ها به‌کار می‌برد. به هر حال اینها خارجی هستند و از بچگی طرفدار سرخابی‌ها نبوده‌اند!


مجتبی محرمی را نمی‌خواهی؟
بعد از آنکه خبر توافق استقلال با مهرداد محمدی منتشر شد و همه فهمیدند یک پرسپولیسی تمام عیار پیراهن آبی‌ها را به تن کرده، خبر عجیب دیگری از راه رسید که حاکی از علاقه استقلال به جذب بوژیدار رادوشوویچ بود! این خبر بازتاب زیادی داشت و دست‌کم تا عصر دیروز هم رادو در هیچ‌یک از مصاحبه‌هایش آن را تکذیب نکرد. نمی‌دانیم تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید چه اتفاقی رخ داده است، اما درصورت صحت موضوع با اتفاق کاملا غریبی مواجه هستیم. گذشته از اینکه رادو با یک فسخ یکطرفه کلی دردسر برای پرسپولیس درست کرد و اساسا گلر متوسطی هم هست، بارها شاهد ژست‌های تعصبی او به پیراهن سرخ‌ها بوده‌ایم. با روندی که جواد نکونام در پیش گرفته، می‌ترسیم کم‌کم به مجتبی محرمی هم پیشنهاد بدهد!


نشان بده ارزشش را داشتی!
نوع حرکت باشگاه پرسپولیس در داستان جذب شهاب زاهدی طوری بود که انگار یک ستاره بزرگ بین‌المللی در تور سرخپوشان افتاده است. یعنی حتی النصر عربستان هم پوشش رسانه‌ای جذب کریس رونالدو را ساده‌تر برگزار کرد. اول ویدئوی اینستاگرامی مجهول ساختند که سرباز پرسپولیس در حال بازگشت به این تیم است، بعد هم داستان ورود زاهدی به ساختمان باشگاه و پوشش لحظه به لحظه مذاکرات، 2 روز سکوت و نهایتا اعلام خبر جذب رسمی و عقد قرارداد با او در نیمه‌های شب! زاهدی البته بازیکن بدی نیست و بعد از ترک پرسپولیس در طول سال‌های گذشته، پیشرفت قابل توجهی داشته است. بنابراین قابل درک است که حضور مجدد او در جمع سرخپوشان باعث خوشحالی گروهی از هواداران شود. فقط امیدواریم شهاب نشان بدهد ارزش این همه کارآگاه‌بازی را داشته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید