• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 3 بهمن 1401
کد مطلب : 183618
+
-

نکته بازی/ همین امسال را می‌گویی؟

خدا را شکر وضعیت علیرضا جهانبخش در لیگ هلند کمی بهتر از قبل شده و او که طی ماه‌های گذشته به‌ندرت به بازی گرفته می‌شد، در چند هفته اخیر بیشتر برای فاینورد بازی می‌کند. جهانبخش در بازی با اوترخت یک گل هم برای تیمش زد که باعث نجات فاینورد از شکست شد. بعد از این بازی مدیر برنامه‌های علی جهان با رسانه‌های هلندی گفت‌وگو کرد و مدعی شد این بازیکن بار دیگر می‌تواند آقای گل اردویژه شود. خب البته استاد مشخص نکرده بود منظورشان همین امسال است یا به فصول بعد نظر دارند، چون فعلا علیرضا تا پایان هفته شانزدهم (قبل از بازی دیروز) همان یک گل را زده و 8گل تا صدر جدول برترین گلزنان فاصله دارد. خب البته فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. یکهو دیدید رسید و آقای گل شد!

کسی خریدار این حرف‌ها نیست
از جمله حواشی عجیب بازی سپاهان و استقلال، اعتراض دنباله‌دار ساپینتو به تصمیمات داوری بود. سرمربی استقلال که از روز اول حضورش در ایران این داستان را شروع کرده، با اشاره به پنالتی لحظات پایانی اعلام‌شده به سود میزبان که منجر به شکست آبی‌پوشان شد گفته: «فقط سوپرمن می‌توانست برای سپاهان پنالتی بگیرد. داوری مسابقات استقلال نرمال نیست.» یک زمان واقعا حال و حوصله برای این حرف‌ها وجود داشت اما الان اینطور نیست، مخصوصا که رفتار و گفتار ساپینتو هم برای همه لوث شده است. پنالتی رخ داده واضح بود و خود سیاوش یزدانی هم بابت اشتباهش از هواداران عذرخواهی کرد، بقیه‌اش دیگر فرافکنی‌های مردی است که بلافاصله بعد از حضور در تهران با چشم بسته قول قهرمانی داد، اما حالا زمین را سفت دیده و هر روز در حال بهانه‌گیری است.

عجب شروع باشکوهی
مهدی عبدی که مدت‌هاست از روزهای خوبش فاصله گرفته و در پرسپولیس به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده است، مدام وعده می‌داد جبران مافات خواهد کرد و به‌طور مشخص از نیم‌فصل دوم به‌عنوان زمانی برای اوج‌گیری دوباره خودش یاد می‌کرد. با این حال او در نخستین بازی دور برگشت در برابر ذوب‌آهن به‌طور کلی از لیست 18نفره خارج شد تا یک شروع باشکوه را تجربه کند! البته در مورد دلیل این اتفاق از سرماخوردگی عبدی یاد می‌شود، اما حتی اگر این موضوع صحت داشته باشد هم کار او در ادامه سخت است و شاید بعد از این به دلایل فنی خط بخورد. شیخ‌دیاباته مقابل ذوب به میادین برگشت، عیسی آل‌کثیر آماده بازی است و فوروارد خارجی هم در راه؛ بنابراین شاید تب و لرز عبدی تمدید شود!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید