• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 21 خرداد 1401
کد مطلب : 162830
+
-

حضور موزه دفاع‌مقدس در نمایشگاه گردشگری جهان اسلام

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس در نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام که با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور‌های اسلامی و تقویت ارتباط فعالان این حوزه برگزار شده بود حضور داشت.
علیرضا عسگری، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل موزه اظهار داشت: برگزاری نخستین دوره از نمایشگاه گردشگری جهان اسلام، ظرفیت خوبی را برای مجموعه‌های ملی فعال در حوزه گردشگری فراهم کرده است تا بتوانند در جهت تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی در میان سایر ملت‌های مسلمان گام‌های مؤثری را بردارند. وی افزود: موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس نیز در راستای معرفی فرهنگ حماسه، جهاد، مقاومت و شهادت و نمایش دلاورمردی‌های ملت عزیزمان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران 8 سال دفاع‌مقدس و نیز جبهه مقاومت اسلامی حضور فعالی را در این نمایشگاه داشت.
عسگری گفت: ماکت مجموعه سراسرنمای مقاومت، تندیس شهید سیدمرتضی آوینی، معرفی فعالیت‌های موزه در حوزه فرهنگ و جهاد تبیین و آیتم‌های ویژه‌ای از این مجموعه را در غرفه موزه در معرض دید علاقه‌مندان و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت. نخستین نمایشگاه گردشگری جهان اسلام به‌مدت 4روز از هفدهم تا بیستم خرداد ١۴٠١ در مجتمع نمایشگاهی بین‌المللی شهرآفتاب برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید