• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159591
+
-

خبرهای کوتاه/حال طالب‌زاده وخیم است


نادر طالب‌زاده مجری و برنامه‌ساز تلویزیون دوباره به‌دلیل عود کردن مجدد علائم بیماری به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد. به گزارش همشهری، تا روز چهارشنبه (هفتم اردیبهشت) حال عمومی نادر طالب‌زاده خوب و رو به بهبودی بود، اما از روز چهارشنبه دوباره به‌دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شده است. با این حال هنوز کمی قادر به صحبت کردن است. این خبر در مراسم افطار سازمان هنری اوج هم اعلام و از مدعوین خواسته شد تا برای سلامتی طالب‌زاده دعا کنند. وحید جلیلی قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فرهنگی درباره حال این کارگردان در صفحه شخصی خود نوشت: «حاج نادر عزیزمان سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی لحظات سختی را در اتاق مراقبت‌های ویژه می‌گذراند. از همه دوستان التماس‌دعا. ان‌شاءالله به برکت دعاهای خالصانه مومنین این بار هم به خط مقدم برگردد و سایه‌اش مستدام باشد.»

رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرو حکم رئیس‌جمهور در تعیین اعضای هیأت امنای کتابخانه‌‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی را به‌عنوان دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.
در بخشی از حکم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مواردی چون سازماندهی مجدد نهاد بر مبنای به‌روز‌آوری قانون اداره آن به‌عنوان امری مستمر؛ تدوین و اجرای برنامه‌ آینده‌نگرانه و دانش‌بنیان برای اداره‌ بهینه‌ مجموعه ظرفیت‌ها و فعالیت‌‌های نهاد؛ تدوین برنامه و بودجه‌ منظم و منسجم برای نهاد براساس سیاست‌های کلان مصوب هیأت امنا؛ اصلاح ساختار تشکیلاتی نهاد خصوصا ایجاد «اندیشکده کتاب و مطالعه» برای بهره‌مندی مستمر از مطالعات روزآمد در زمینه‌ فعالیت‌های نهاد و نیز بهره‌مندی نظام‌مند از سامانه‌ اطلاعاتی نهاد به‌عنوان یک دارایی ویژه و قابل درآمدزایی در دستور کار مدیر جدید قرار داده است. مهدی رمضانی متولد ۱۳۶۲، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی‌ارشد اندیشه سیاسی در اسلام از دانشگاه آزاد اسلامی است. 

مدیر تازه هنرهای تجسمی 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی عبدالرضا سهرابی را به‌عنوان مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.به گزارش همشهری، از سوابق عبدالرضا سهرابی می‌توان به مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان سینمایی سمعی و بصری کشور، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی تهران (art expo)، عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه تجسمی بنیاد فرهنگی و هنری رودکی (art expo)، دبیر نخستین جشنواره مد و لباس فجرو دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، اشاره کرد.پیش از این هادی مظفری عهده‌دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید