• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 29 مرداد 1402
کد مطلب : 200554
+
-

سید، طالب و رفقا

معرفی تیم منتخب هفته دوم که تیم «هوادار» شگفتی‌سازی کرده و بیشترین نماینده را در آن دارد

سید، طالب و رفقا

تیم سپاهان که هفته اول 4بازیکن در تیم منتخب هفته داشت در هفته دوم نیز 2بازیکن خود را در تیم منتخب هفته دید تا بعد از 2هفته از این حیث موفق‌ترین تیم لیگ برتر باشد. البته شگفتی‌ساز هفته دوم، تیم هوادار بود که 3بازیکنش در تیم منتخب هفته قرار گرفتند و از این لحاظ موفق‌ترین تیم هفته لقب گرفت. امین قاسمی‌نژاد با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن هوادار بود و با نمره 8.24سومین بازیکن برتر این هفته هم شد. قاسمی‌نژاد 2ضربه به سمت دروازه داشت که هر دو در چارچوب بودند و یکی از آنها تبدیل به گل شد. او 2پاس کلیدی هم داد که یکی از آنها را بابک مرادی تبدیل به گل کرد. بابک مرادی با همین گل و 68دقیقه‌ای که در میدان بود به نمره 7.69رسید و یکی دیگر از نفرات منتخب هوادار در تیم هفته بود. بابک مرادی نخستین گل بازی را در قزوین زد تا بعدا هوادار با گلی که قاسمی‌نژاد به ثمر رساند 2گله شود و در نهایت 2بر یک میزبانش شمس‌آذر را شکست دهد. سومین بازیکن هوادار در تیم منتخب هفته نیز قائم اسلامی‌خواه بود که 81دقیقه در زمین بود، پاس گل دوم تیمش را داد و به جز این، یک پاس کلیدی دیگر هم داشت و هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد. به این ترتیب نیمی از 6پست تیم منتخب در خط میانی و خط حمله به بازیکنان هوادار رسید.

   گل و پاس گل از اراک
آلومینیوم اراک که در هفته اول به پرسپولیس باخت و هیچ بازیکنی در تیم منتخب نداشت، در هفته دوم بعد از برتری یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان 2بازیکن خود را در تیم منتخب هفته دید. مهران موسوی، مدافع میانی اراکی‌ها بعد از مدت‌ها در لیگ برتر گل زد و تک‌گل آلومینیوم در این بازی به نام او ثبت شد. او با نمره 8.37 بهترین بازیکن زمین و دومین بازیکن برتر هفته دوم بود. مهران با 14عملکرد دفاعی، یک پاس کلیدی و 2ضربه به دروازه که یکی از آنها تبدیل به گل شد این عنوان را به‌دست آورد. دومین بازیکن منتخب از تیم آلومینیوم هم یونس اکبرپور بود که در پست دفاع چپ بازی کرد و پاس گل تیمش را هم داد. یونس از متریکا نمره 7.57 را دریافت کرد.

   شهریار قدیم و پدیده جدید
سپاهان این هفته 2بازیکن در تیم منتخب داشت که یکی از آنها همان چهره تکراری و همیشگی بود. شهریار مغانلو که در هفته اول به همراه 3سپاهانی دیگر در تیم منتخب قرار گرفته بود این هفته نیز به جمع منتخب‌های هفته رسید تا تنها بازیکن منتخب هر دو هفته باشد. مغانلو این هفته مقابل ذوب‌آهن یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا در نهایت به نمره 8.13 برسد و بهترین بازیکن زمین شود. او در هفته اول هم دقیقا به همین نمره 8.13 رسید اما عنوان بهترین بازیکن زمین را به رضا شکاری باخت. اما دومین سپاهانی منتخب در هفته دوم یک چهره کاملا جدید بود که در این هفته برای نخستین‌بار در ترکیب زردپوشان قرار گرفت و نمایش درخشانی داشت. محمدجواد حسین‌نژاد، بازیکن 19ساله‌ای که از آکادمی سپاهان آمده و سابقه بازی در تیم ملی جوانان را هم دارد، مقابل ذوب‌آهن 6پاس کلیدی داد و کاملا مورایس را روسفید کرد. او در نخستین بازی لیگ‌برتری‌اش به نمره 7.78 رسید تا یکی از 11بازیکن منتخب هفته باشد.

   گلر استقلال، مدافع پرسپولیس
و اما 4بازیکن باقیمانده تیم منتخب که از 4تیم مختلف آمده‌اند. سیدحسین حسینی در بازی با ملوان ستاره استقلالی‌ها بود و با مهار پنالتی دقایق ابتدایی توانست آبی‌‌ها را در بازی نگه دارد. او برای اینکه دروازه‌بان تیم منتخب هفته باشد از متریکا نمره 8.11 را گرفت، نمره‌ای که حتی در روز گلزنی‌اش هم نگرفته بود. در پست مدافع راست، بهترین بازیکن این هفته حسن جعفری بود که گل تساوی مس رفسنجان را به زیبایی وارد دروازه نساجی کرد. جعفری با نمره 7.61 برترین بازیکن میدان شده بود. از تیم پرسپولیس که در تبریز تراکتور را شکست داد مرتضی پورعلی‌گنجی به تیم منتخب رسید. مدافع پرسپولیس از هافبک‌ها و مهاجمان تیمش بیشتر ضربه به دروازه داشت و بعد از 4بار تهدید دروازه حریف بالاخره در گلزنی ناکام ماند. او با نمره 7.90 بهترین بازیکن میدان و تنها بازیکن پرسپولیس شد که در تیم منتخب هفته قرار می‌گیرد. آخرین بازیکن تیم منتخب نیز طالب ریکانی بود که بالاترین امتیاز هفته را گرفت و روز گذشته در این صفحات به‌طور مفصل از او گفته شد. ریکانی با نمره 8.68 بهترین بازیکن بازی نفت آبادان و فولاد و البته برترین بازیکن هفته دوم لیگ برتر بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید