• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159274
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/W6xjx
+
-

جهان/رکورد عجیب کینگزلی

کینگزلی کومان ستاره فرانسوی باشگاه بایرن‌مونیخ با قهرمانی باواریایی‌ها در این فصل بوندس‌لیگا، حالا موفق شده 11قهرمانی متوالی در لیگ‌های مختلف را تجربه کند؛ آن هم در 25سالگی! البته 2‌قهرمانی از قهرمانی‌های او در فصل 16-2015در یووه و بایرن با هم همپوشانی دارد؛ لیگ‌یک (۱۳-۲۰۱۲)، لیگ‌یک (۱۴-۲۰۱۳)، سری‌آ (۱۵-۲۰۱۴)، سری‌آ (۱۶-۲۰۱۵)، بوندس‌لیگا (۱۶-۲۰۱۵)، بوندس‌لیگا (۱۷-۲۰۱۶)، بوندس‌لیگا (۱۸-۲۰۱۷)، بوندس‌لیگا (۱۹-۲۰۱۸)، بوندس‌لیگا (۲۰-۲۰۱۹)، بوندس‌لیگا (۲۱-۲۰۲۰)، بوندس‌لیگا (۲۲-۲۰۲۱).

رکورد ترسناک لیورپول
از آغاز سال ۲۰۲۲، لیورپول ۸‌بار در ورزشگاه آنفیلد پذیرای رقبای لیگ برتری بوده؛ ۸‌بازی، ۸‌برد، ۲۳‌گل‌زده، یک‌گل خورده و ۷‌ کلین شیت. قرمزها در داربی مرسی‌ساید ۸۵ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند تا رکورد جدیدی را از حیث میزان مالکیت توپ در لیگ برتر به ثبت برسانند. آلن، هافبک دفاعی اورتون در داربی مرسی‌ساید تنها 6بار برای ارسال پاس فرصت پیدا کرد که 2‌بار آن موفق بود. لیورپول با نتیجه 2 بر صفر اورتون را شکست داد.

کلاغ‌های درنده
نیوکاسل که پس از واگذاری امتیاز به خاندان سلطنتی سعودی، چیزی نمانده بود با استیو بروس سقوط خود از لیگ برتر را قطعی کند، حالا با ادی هو جزو بهترین‌های لیگ است. کلاغ‌ها که هفته آینده باید به مصاف لیورپول مدعی قهرمانی بروند، تا پایان هفته چهاردهم بدون کسب پیروزی قعرنشین لیگ برتر بودند. ۲۰‌هفته بعد و تا پایان هفته سی و چهارم، آنها با ادی هو به رده نهم جدول صعود کرده‌اند. آنها این هفته با نتیجه 3بر صفر نوریچ را شکست دادند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید