• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 شهریور 1400
کد مطلب : 139222
+
-

بازگشت کریس ایوانز و اسکارلت یوهانسون با قطع ارتباط

فیلم
بازگشت کریس ایوانز و اسکارلت یوهانسون با قطع ارتباط

فرحناز دبلشکی- مترجم

«کریس ایوانز» و «اسکارلت یوهانسون» قرار است در فیلمی ماجراجویانه با عنوان «قطع ارتباط» (Ghosted) به کارگردانی «دکستر فلچر» نقش‌آفرینی کنند. به گزارش هالیوود ریپورتر، این فیلم توسط «کمپانی اسکای دنس» برای «اپل» ساخته خواهد شد.
در این فیلم که به سبک فیلم‌های ابرقهرمانی نظیر سری فیلم‌های «انتقام گیرندگان» ساخته خواهد شد، «کریس ایوانز» و «اسکارلت یوهانسون» بازی خواهند کرد. این دو به‌ترتیب پیش‌تر در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا» و «بیوه سیاه» نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند. این دو سابقه همبازی بودن در سری فیلم‌های پرفروش و محبوب ابرقهرمانی «انتقام‌جویان» را نیز در کارنامه خود دارند.
«دکستر فلچر» که ساخت فیلم «مرد راکتی» را نیز در کارنامه خود دارد، قرار است فیلم«قطع ارتباط» را کارگردانی کند. «ارهت ریز» و «پل ورنیک» به ‌احتمال زیاد نگارش فیلمنامه «قطع ارتباط» را عهده‌دار خواهند بود. این دو در نگارش فیلمنامه آثار سینمای مطرحی نظیر «دد پول» و «زامبی لند» نیز دست داشتند. «کریس ایوانر»، «دیوید الیسون»، «دانا گولدبرگ» و «دان گرینجر» از کمپانی «اسکای دنس»، تهیه‌کنندگان این پروژه خواهند بود. کمپانی «اسکای دنس» ساخت فیلم «جنگ فردا» برای کمپانی آمازون را نیز در کارنامه دارد.
هنوز جزئیاتی از داستان فیلم فاش نشده، اما طبق اطلاعات به‌دست آمده فیلم «قطع ارتباط» قرار است فیلمی بزرگ در ژانر رمانتیک – اکشن باشد. در واقع داستان این فیلم مشابهت زیادی با داستان «تخیلات عاشقانه با سنگ» در سال 1984دارد. این فیلمی ماجراجویانه بود که «مایکل داگلاس» و «کاتلین ترنر» در آن نقش‌آفرینی کرده بودند.
هنوز مبلغ‌ مشخصی برای ساخت این پروژه اعلام نشده، اما با توجه به تیم سازندگان و بازیگران فیلم، «قطع ارتباط» به‌احتمال زیاد فیلم پر خرجی خواهد بود. این فیلم به‌عنوان بخشی از طرح‌های جاه‌طلبانه «اپل» برای جذب استعدادهای برتر به بخش سینمایی خود است. این دومین فیلمی است که «اسکارلت یوهانسون» پس از شکایت از کمپانی دیزنی پلاس قرار است در آن بازی کند. «اسکارلت یوهانسون» اکنون در فیلم جدیدی از «وس اندرسون» که فیلمبرداری از آن در اسپانیا در حال انجام است، بازی می‌کند. «اسکارلت یوهانسون » که در فیلم «بیوه سیاه» ساخته کمپانی دیزنی بازی کرده بود، پس از نقش‌آفرینی در این فیلم با ادعای اینکه کمپانی دیزنی پلاس قرارداد شیوه پخش و نمایش فیلم«بیوه سیاه» را زیر پا گذاشته از این کمپانی شکایت کرده بود.
کریس ایوانز که ساخت سریال «دفاع از جیکوب» را در کارنامه خود دارد، اخیرا در فیلم «مرد خاکستری» در کنار «رایان گاسلینگ» و «آنا د آرماس» بازی کرده است. این فیلم ساخته نتفلیکس را «آنتونی» و «جو روسو»  کارگردانی کرده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :