• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 13 تیر 1400
کد مطلب : 134940
+
-

کوتاه از حادثه/ خواب عمیق مالباخته 3شبانه‌روز طول کشید


مرد جوان وقتی به دام سارق آشنا افتاد به خوابی عمیق فرو رفت و 3شبانه‌روز بعد وقتی چشمانش را باز کرد فهمید که چه اتفاقی برایش افتاده است.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی جوان که سرایدار ساختمانی در شمال تهران است راهی اداره پلیس شد تا از سارق اموالش شکایت کند. وی گفت: چند وقت قبل که برای هواخوری به پارکی رفته بودم یکی از دوستان قدیمی‌ام را دیدم. او همشهری‌ام بود که سال‌ها از وی بی‌خبر بودم و گفت به تازگی برای کار به تهران آمده و فعلا خانه‌ای برای اجاره پیدا نکرده و ناچار است شب‌ها در پارک بخوابد. وقتی این را شنیدم از او دعوت کردم تا زمانی که خانه پیدا نکرده است پیش من بماند. من در اتاق سرایداری یک برج مسکونی زندگی می‌کردم و دوستم وقتی این را شنید از آن استقبال کرد. 
شاکی ادامه داد: دوستم یک هفته پیش من ماند و روزها به دنبال کار می‌گشت  تا اینکه یک شب به من زنگ زد و گفت شام مهمان او هستم. آن شب غذا درست نکردم و دوستم با خرید شام به خانه‌ام آمد. آن شب شام خوردیم و بعد چای نوشیدیم. درحالی‌که سرگرم صحبت بودیم احساس خواب‌آلودگی کردم. از دوستم عذرخواهی کردم و به رختخواب رفتم. وقتی چشمانم را باز کردم فکر می‌کردم صبح روز بعد است و دوستم مانند همیشه برای پیداکردن کار از خانه بیرون رفته است. سرگرم انجام کارهایم شدم و در حیاط، ساکنان ساختمان را دیدم که پیگیر حال من بودند. می‌گفتند 3روز از من بی‌خبر بودند. تعجب کردم و زمانی که به داخل اتاقم رفتم و تلویزیون را روشن کردم تازه متوجه تاریخ آن روز شدم و فهمیدم 3شبانه‌روز بیهوش بودم. همان لحظه با موبایل دوستم تماس گرفتم اما جوابم را نداد. خانه‌ام را گشتم و متوجه شدم مقدار زیادی پول، ساعت گران‌قیمتم، سکه و طلاهایی که خریده بودم به همراه چند گوشی موبایلی که داخل کمد گذاشته بودم و متعلق به بستگانم بود سرقت شده است. دوستم با غذای مسموم مرا بیهوش کرده و اموالم را سرقت کرده بود و تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم. با این شکایت، پرونده‌ای در این‌باره تشکیل شده و پیش روی بازپرس دادسرای ویژه سرقت قرار گرفت. با دستور بازپرس، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه سارق فراری و بازداشت وی آغاز شده است.

 قتل 4نفر بر سر زمین کشاورزی
دعوای فامیلی میان مرد جوان و خانواده‌ عمویش بر سر یک زمین کشاورزی در بخش اسماعیلیه اهواز، باعث قتل 4نفر و مجروح‌شدن یک نفر دیگر شد.
به گزارش همشهری، این حادثه هولناک صبح روز جمعه رخ داد و مأموران پلیس به‌دنبال دریافت تماسی تلفنی مبنی بر تیراندازی مرگبار در روستای تختیه بخش اسماعیلیه راهی آنجا شدند. آنها پس از حضور در محل حادثه با پیکر غرق در خون 4مرد و یک پسر 14ساله روبه‌رو شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که 4نفر از آنها ازجمله پسر نوجوان به ضرب گلوله جانشان را از دست داده‌اند اما پنجمین نفر که مردی مسن بود، هنوز نفس می‌کشید که با حضور اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که عامل این جنایت مردی 40ساله و از اقوام قربانیان است. مأموران دریافتند که این مرد از مدت‌ها پیش با خانواده عمویش بر سر 5هکتار زمین کشاورزی اختلاف داشت و در این مدت بارها با آنها وارد دعوا و درگیری شده بود. با این حال اختلافات آنها همچنان ادامه داشت تا اینکه روز حادثه وی با خانواده عمویش دچار مشاجره شده و آنها را به رگبار بسته بود.
الیاس نیسی، بخشدار اسماعیلیه اهواز درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ قاتل در این درگیری با اسلحه 3پسرعمو، عمو و نوه 14ساله عمویش را به رگبار بست که متأسفانه 3پسرعمو و نوه عموی او جانشان را از دست دادند و عموی قاتل که مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت. وی ادامه داد: مرد جنایتکار پس از این تیراندازی پا به فرار گذاشته بود که با ورود شیوخ و بزرگان و نیروی انتظامی، فضای روستا آرام شده و تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه داد.
نیسی گفت: به‌دنبال این حادثه شایعاتی در فضای مجازی مطرح شد که در آنها ادعا شده بود این درگیری خونین بر سر آب یا کشت شلتوک رخ داده که هیچ‌کدام از آنها صحت ندارد و بررسی‌ها نشان می‌دهد که درگیری عامل جنایت و مقتولان بر سر زمین کشاورزی 5هکتاری بوده و آنها از مدت‌ها قبل بر سر مالکیت این زمین با هم اختلاف و درگیری داشته‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید