• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 28 دی 1402
کد مطلب : 216018
+
-

وقتی مالباخته تبدیل به قاتل شد

وقتی2 مرد سرایدار نقشه سرقت از خانه صاحب کار خود را اجرا کردند، مالباخته تصمیم گرفت به جای شکایت، خودش برای پس گرفتن اموالش دست به‌کار شود اما تصمیم او به جنایت ختم شد.
به گزارش همشهری، ابتدای آبان‌ماه امسال، گزارش ناپدید شدن مردی 45ساله  به پلیس پایتخت اعلام شد. برادر این مرد توضیح داد: برادرم مدتی قبل برای کار به تهران آمد اما به طرز مشکوکی ناپدید شده و دیگر به تماس‌‌هایمان پاسخ نمی‌دهد.
با ثبت این شکایت، مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا ردی از مرد ناپدید شده به‌دست آورند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که وی به همراه برادرزاده‌اش در خانه‌ای حوالی شمال پایتخت به‌عنوان سرایدار مشغول به‌کار شده  بودند. این احتمال وجود داشت که برادرزاده  وی  از سرنوشت عمویش با خبر باشد اما او در بازجویی‌ها گفت که عمویش برای انجام کاری از تهران خارج شده است؛ ادعایی که خیلی زود معلوم شد دروغ است.  برادرزاده مرد ناپدید شده تحت بازجویی قرار گرفت و سرانجام حقایق را بازگو کرد. او گفت: 4ماه قبل به همراه عمویم، نقشه سرقت از خانه صاحب‌کارمان را که در شمال تهران بود، کشیدیم و مقداری پول و طلا از گاوصندوق خانه وی سرقت کردیم. اما صاحب‌کارم متوجه شد و  عمویم را گروگان گرفت و گفت که اگر پول را نیاوری عمویت را زنده نمی‌گذارم. من ترسیدم و فرار کردم و دیگر خبری از عمویم نشد. ماموران در ادامه به سراغ صاحب کار این فرد رفتند و او را دستگیر کردند. او با اعتراف به جنایت گفت:  من، عمو و برادرزاده‌ای را برای کار به منزل خودم راه دادم و آنها از اعتماد من سوء‌استفاده کردند و زمانی که خانه نبودم، گاوصندوقم را که داخل آن طلا و وجه نقد بود خالی کردند.
وی ادامه داد: من هم برای رسیدن به پولم تصمیم گرفتم خودم وارد عمل شوم. عمو را گروگان گرفتم و برادرزاده‌اش را تهدید کردم که پولم را پس بیاورد اما  بعد از گذشت چند‌ماه که خبری از او نشد عمویش را به یکی از بیابان‌های حومه تهران بردم و در آنجا به قتل رساندم. با اعتراف وی، مأموران راهی محل وقوع قتل شده و جسد مقتول را که با اصابت جسم سخت به سرش به قتل رسیده بود، پیدا کردند.
سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان این خبر گفت: این مرد پس از اقرار به قتل روانه زندان شد. همچنین متهم دیگر نیز به جرم سرقت بازداشت شد. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید