• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 31 خرداد 1400
کد مطلب : 133727
+
-

پوکر در سوپرجام

پرسپولیس، قهرمان 4‌دوره اخیر لیگ برتر با شکست تراکتور، چهارمین قهرمانی‌اش در سوپرجام را جشن گرفت

پوکر در سوپرجام

سوپرجام سال99 فوتبال ایران بالاخره بعد از مدت‌ها تاخیر شب‌گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار شد تا تکلیف اولین جام سال 1400 مشخص شود.
پرسپولیس که به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر گام به این بازی گذاشته بود، با نتیجه یک بر صفر تراکتور، قهرمان جام حذفی فصل گذشته را شکست داد و فاتح سوپرجام لقب گرفت. نیمه اول این بازی از سوی 2‌تیم سرد و کسل کننده دنبال شد اما این پرسپولیسی‌ها بودند که نیمه مربیان را بهتر آغاز کردند و در نهایت در دقیقه 61 به گل برتری رسیدند. پرسپولیسی‌ها در این بازی روی پاس عمقی عالیشاه و ضربه دقیق آل‌کثیر در موقعیت تک‌به‌تک با اخباری به گل دست پیدا کردند و برای چهارمین‌بار قهرمان سوپرجام شدند.
پرسپولیسی‌ها حالا پس از پوکر(چهارمین قهرمانی پیاپی) در لیگ برتر، در سوپرجام هم پوکر کرده‌اند و با روحیه عالی به لیگ برمی‌گردند تا برای رسیدن به جام پنجم تلاش کنند. در بازی شب گذشته تراکتور با خطیبی هیچ حرفی برای گفتن نداشت و خوش‌شانس بود که فقط یک‌بار دروازه‌اش باز شد.
 در دقایق پایانی این بازی، مهدی تیکدری هم از داور مســـــابقه کارت قرمز گرفت تا تراکتوری‌ها برای 18‌دقیقه با یک‌بازیکن کمتر بازی کرده باشند.

این خبر را به اشتراک بگذارید