• سه شنبه 15 فروردین 1402
  • الثُّلاثَاء 13 رمضان 1444
  • 2023 Apr 04

خودروی ارزان زمستان می‌آید

صفر تا صد عرضه خودروهای اقتصادی در گفت‌وگو با معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت
رشد فزاینده قیمت خودرو در 4سال گذشته نه‌تنها نگرانی مصرف‌کنندگان را به‌دنبال داشته بلکه به دغدغه‌ای برای دولت‌ نیز تبدیل شده است؛ مشکلی که در نبود تعادل میان عرضه و تقاضا ریشه دارد و راهکارهای گوناگون دولت‌ها در چند سال اخیر برای مهار آن چندان مؤثر نبوده است.

کارت قرمز به احترام معلم

اجرای نامناسب نظام رتبه‌بندی فرهنگیان که منجر به نارضایتی و گله‌مندی آنها و البته تأخیر در پرداخت حقوق‌شان در آخرین‌ماه سال شد، کار دست یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش داد و او را مجبور به استعفا کرد.

نقش تکرار در تحول

تحول‌هایی که شیطان دنبال می‌کند همگی از جنس تحجر و ثبات هستند. چرا؟ واقعیت آن است که هر تغییر و تحولی باید به‌دست انسان و جامعه انسانی رقم بخورد لذا تحولات بیرونی ریشه در تحول انسان دارند.

تاریخ شفاهی، مورد پسند مخاطب عمومی

گفت‌وگو با هادی لطفی، نویسنده و محقق تاریخ شفاهی که به‌تازگی کتاب«خون‌ می‌گذشت» را تالیف کرده است
هادی لطفی، محقق و نویسنده تاریخ شفاهی است که به‌تازگی کتاب «خوش می‌گذشت» را براساس زندگی حاج محمدآقا رسول‌زاده از افراد و مبارزان سرشناس دوران انقلاب اسلامی در کاشان تالیف و منتشر کرده است.

نیمه‌شفاف در پایان راه

ایده شفافیت آرای نمایندگان مجلس از سال1397مطرح ولی رد شد و درنهایت نمایندگان مجلس یازدهم به تصویبش رساندند.

‌«پنج‌ستاره» برای آغاز سال نو

سال‌هاست که برنامه‌های سال تحویل تلویزیون به بخشی از مراسم عید نوروز تبدیل شده و مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون می‌کوشند در این مقطع زمانی با استفاده از زبده‌ترین و بهترین مجریان تلویزیون به همراه گروهی از مهمانان، برنامه‌ای سرگرم‌کننده، مفرح و متناسب با لحظه سال تحویل تدارک ببینند.

افتتاح 13 ایستگاه مترو تا پایان سال

مدیریت شهری پایتخت توجه ویژه‌ای به بحث توسعه حمل‌ و نقل عمومی دارد و این موضوع در بودجه سال 1402و برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای این بخش، به‌ویژه در بحث متروی تهران مشهود و ملموس است.

آمار و ارقام طرح ترافیک در سال جدید

راهی جز مدرسه‌سازی نداشتم

حواسش به آبروی دیگران بود

درگیری سنگین‌وزن‌ها