• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 15 فروردین 1402
کد مطلب : 188332
+
-

درگیری سنگین‌وزن‌ها

امیرحسین زارع و کامران قاسمپور در جریان بازی بسکتبال با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند

درگیری سنگین‌وزن‌ها

 درگیری در اردوی ملی‌پوشان کشتی، خبری بود که دیروز به تیتر یک بسیاری از رسانه‌ها تبدیل شد. ابتدا گفته می‌شد حسن یزدانی و امیرحسین زارع با یکدیگر درگیر شده‌اند ولی خیلی زود این خبر تکذیب و مشخص شد کامران قاسمپور طرف درگیری با زارع بوده و درنهایت کادر فنی عذر زارع را از حضور در اردوی تیم ملی خواسته است.
 
  درگیری در بازی بسکتبال
ماجرا از این قرار است که وقتی آزادکاران در اردو مشغول بازی بسکتبال بودند، قاسمپور حین بازی امیرحسین زارع را هل می‌دهد و این اتفاق با واکنش زارع همراه می‌شود. زارع ضربه‌ای به‌صورت کامران می‌زند که در ادامه با فریاد پژمان درستکار سرمربی تیم ملی و برخی از ملی‌پوشان این غائله به پایان می‎رسد. همان جا 2 کشتی‌گیر با هم دست می‌‎دهند و روبوسی می‌کنند. اما سرمربی تیم ملی کوتاه نمی‌آید و عذر امیرحسین زارع را از اردوی تیم ملی می‌خواهد. به‌دنبال این اتفاقات، زارع دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک صبح روز گذشته به همراه پدرش با حضور در فدراسیون ضمن عذرخواهی خواستار بازگشت به اردوی تیم ملی شد که قرار شد کادر فنی در این‌باره تصمیم‌گیری کند. به‌نظر می‌رسد کادر فنی هم به بازگشت زارع رضایت داده و طی چند روز آینده باید منتظر بازگشت او به جمع ملی‌پوشان باشیم.
 
  عذرخواهی زارع از کامران قاسمپور
محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی روز گذشته درباره این اتفاق گفت: «درگیری امیرحسین زارع با کامران قاسمپور پیش آمده که از کشتی‌گیران بااخلاق و عنوان‌دار ایران و جهان محسوب می‌شوند و امسال نیز به‌عنوان بهترین کشتی‌گیر ایران شناخته شده است. با توجه به جوانی کشتی‌گیران و هیجانات به‌وجودآمده در تمرینات و لاکتیکی‌شدن بدن‌های آنها در برخی مواقع در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید.» امامی درباره اخراج زارع از اردو گفت: «این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و با وجود عذرخواهی این کشتی‌گیر از کامران قاسمپور و کادر فنی، او با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است. امیرحسین زارع به همراه پدرش برای پیگیری این موضوع روز گذشته به فدراسیون آمدند و زارع ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز کرده است. با توجه به بند10چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادر فنی، هرگونه بی‌انضباطی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی‌گیر از چرخه می‌شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است. فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در مورد امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود».

 

این خبر را به اشتراک بگذارید