23
سه شنبه 15 فروردین 1402
شماره 8741
پرونده3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقش تکرار در تحول

یادداشت
تحول‌هایی که شیطان دنبال می‌کند همگی از جنس تحجر و ثبات هستند. چرا؟ واقعیت آن است که هر تغییر و تحولی باید به‌دست انسان و جامعه انسانی رقم بخورد لذا تحولات بیرونی ریشه در تحول انسان دارند.
ویژه
در پی تداوم اقدام‌های خارج از نزاکت و توهین‌آمیز توسط برخی رسانه‌های جمهوری ‌آذربایجان، سفارت ایران در باکو با ارسال یادداشت اعتراض شدیداللحنی به وزارت امورخارجه این کشور، ضمن درخواست توقف این روند و جبران آن، نسبت به عواقب منفی و خسارت‌بار تداوم این بداخلاقی رسانه‌ای بر مناسبات آتی 2کشور هشدار داد.
هبران کشورهای اسلامی باید در‌ماه مبارک رمضان، با تکیه بر تعالیم قرآن‌کریم و پایبندی به معنویات این‌ماه پرخیر و برکت، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را محقق کنند.
محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار را به وزارت کشور ابلاغ کرد.

دستور ویژه برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی

‌اژه‌ای : همه دستگاه‌های موظف و مکلف باید از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله با ناهنجاری‌ها بهره بگیرند
قضایی
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، در نشست شورای‌عالی این قوه تأکید کرد همه دستگاه‌های موظف و مکلف در امر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید از تمام ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله و مواجهه با این ناهنجاری‌ها بهره بگیرند.

سفررئیسی به عربستان احتمالاً اردیبهشت

تهران و ریاض پس‌ از توافق اسفندماه سال‌گذشته در پکن به‌منظور ازسرگیری روابط دوجانبه، درحال برداشتن گام‌های مؤثری با هدف ارتقای مناسبات فی‌مابین هستند و گفته می‌شود رئیس‌جمهور ایران در پاسخ به دعوت طرف سعودی، قرار است در آینده نزدیک به ریاض سفر کند.
پرونده حاج احمد متوسلیان همچنان باز است
«شهید» خطاب‌کردن حاج احمد متوسلیان ازسوی فرمانده کل سپاه پاسداران در دیدار نوروزی با خانواده این فرمانده جاویدالاثر سپاه‌، واکنش‌های گسترده‌ای را به‌دنبال داشت .
PDF پرونده3
کوتاه پرونده3
رایزنی‌های منطقه‌ای در چارچوب نشست چهارجانبه معاونان وزرای امورخارجه روسیه، ایران، ترکیه و سوریه طی روزهای اخیر در مسکو جریان دارد .