• یکشنبه 16 بهمن 1401
  • الأحَد 14 رجب 1444
  • 2023 Feb 05

امنیت در خوی

گشت‌های ویژه نیروی انتظامی شهرستان خوی امنیت را بعد از زلزله تمام و کمال حفظ کرده‌است
بیش از یک هفته از زلزله اخیر خوی می‌گذرد. اهالی شهر که بعد از زلزله 5.9ریشتری شنبه هفته گذشته برای عبور از بحران پس‌لرزه‌های احتمالی راهی خانه اقوام و آشنای خود در شهرهای اطراف شده‌ بودند، با بازگشت آرامش به شهر و کاهش پس‌لرزه‌ها راهی دیار خود شده‌اند.
«جشن فرشته‌ها» با حضور صمیمانه رهبر معظم انقلاب برگزار شد

حلقه ‌فرشته‌ها به دور پدر

در شب ولادت مولای متقیان امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام مراسم معنوی و پرطراوت «جشن فرشته‌ها» با حضور صدها تن از دختران دانش‌آموزی که به سن تکلیف رسیده‌اند، با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام‌خمینی ره برگزار شد.

دستاوردهای بزرگ «استقلال» در سیاست‌خارجی

ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای مرور تحولات عبرت‌آموز گذشته با نگاهی به حال و آینده ایران به‌حساب می‌آید؛ فرصتی که استفاده مناسب از آن، مسیر پیش‌رو را هموار می‌کند.

آغاز به‌کار رقیب چهارراه استانبول

سیاست‌های بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز سرعت گرفته است. به‌دنبال تاسیس سامانه ناخدا، مقررات بازار متشکل معاملات ارزی نیز اصلاح شد و این سامانه به مرکز مبادله ارز و طلای ایران تغییر شکل داد.

روایت یک جشنواره شلوغ

روزهای پنجشنبه و جمعه هفته پیش که دومین و سومین روز از چهل‌و‌یکمین جشنواره فیلم فجر بود، در پردیس سینمایی ملت که مختص نمایندگان رسانه‌هاست، 3فیلم در هر روز به نمایش درآمد. به روال معمول جشنواره در ادوار گذشته، بعد از نمایش هر فیلم باید نشست پرسش و پاسخ آن با حضور عوامل اصلی‌اش برگزار شود.

جهش بودجه‌ حمل‌ونقل همگانی تهران در سال آینده