05
یکشنبه 16 بهمن 1401
شماره 8707
دانش‌وفناوری
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احتمال پولی شدن تیک آبی اینستاگرام

فضای مجازی
کدهایی که از برنامه اینستاگرام کشف شده، نشان می‌دهد که این شبکه اجتماعی در حال توسعه سرویسی مانند توییتر بلو برای دریافت نشان آبی است.
ویژه
ستاره‌شناسان موفق شدند تا ۱۲قمر جدید در حول مشتری کشف کنند و این سیاره در منظومه شمسی رکورد جدیدی ثبت کرده است.
دانش
15بهمن روز جهانی سرطان است. نامگذاری این روز به نام سرطان، یک ابتکار جهانی است برای افزایش آگاهی در مورد پیشگیری، تشخیص و درمان در برابر یکی از علل اصلی مرگ‌ومیر در جهان. به گزارش الجزیره، سال‌هاست که دانشمندان در جهان برای شکست این بیماری مرگبار تلاش می‌کنند.

اینترنت طبقاتی داریم؟

وزیر ارتباطات در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید که به ما تکلیف شده دسترسی استادان به برخی از سایت‌های تحریمی و فیلترشده را فراهم کنیم
گزارش
وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه اخیر هیأت دولت بر مخالفت وزارت ارتباطات با تبعیض در سرعت دسترسی به اینترنت تأکید کرد.
برگ برنده گوگل روی دست ChatGPT

برگ برنده گوگل روی دست ChatGPT

پس از استقبال بی‌سابقه کاربران اینترنتی از هوش مصنوعی ChatGPT شرکت گوگل هم اعلام کرده که به‌زودی از نمونه مشابه آن رونمایی می‌کند
هفته آینده گوگل میزبان رویدادی است که می‌توان آن را یک رویداد اضطراری توصیف کرد.
تقسیم درآمد توییتر
تقسیم درآمد توییتر
ایلان‌ماسک، که فراز و نشیب‌های زیادی از زمان خرید توییتر داشته به تازگی از شروع تقسیم درآمدهای توییتر از تبلیغات با تولیدکنندگان محتوا خبر داده است.
PDF دانش‌وفناوری
کوتاه دانش‌وفناوری
شرکت متا در گزارش مالی خود از سه‌ماهه چهارم سال 2022 اعلام کرد که Reality Labs، واحد مسئول فعالیت‌های واقعیت افزوده، مجازی و متاورس آن 4.28میلیارد دلار زیان عملیاتی را ثبت کرده تا در مجموع سال 2022 ضررهای آن به 13.72میلیارد دلار برسد.